beantwoord

Beperkt leverbaar toestel, hoe zit dat?

Moeller
eergister abbo met Huawei P8 lite 2017 afgesloten
telfort geeft aan "beperkt leverbaar" dat zou in mijn idee inhouden dat er nog wel een redelijk aantal beschikbaar zijn
helaas geeft mijn status "helaas niet op voorraad "aan
ook geen datum wanneer weer wel beschikbaar

zet dat dan op je site dat ze er gewoon niet zijn !dan weet je weer je aan toe bent..
erg verleidelijk om nu om op de annuleer knop te drukken

vraag me nu af wat Telfort met de term beperkt leverbaar eigenlijk bedoeld ?
icon

Beste antwoord door Michael - Telfort 12 augustus 2017, 16:52

Hoi Moeller, welkom op het forum van Telfort! Balen dat je langer moet wachten op je toestel. De melding waar je aan refereert is veelal een indicatie. De term "beperkt leverbaar" geeft in dit geval aan dat het een populair toestel is en dat het rap gaat. Intern zijn we bezig om de communicatie hierover duidelijker te maken. Voor alle zekerheid kun je inderdaad ook de bestelling annuleren en 'n bestelling doen bij Belsimpel. Het abonnement kan dan precies hetzelfde zijn, maar dan besteld van hen. Kom je er zo uit?

@Kees-Jan, @Enterprise,

Fijn heren, bedankt voor de eensgezindheid! :cool:

Bekijk reactie

3 reacties

Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Bij belsimpel gewoon op voorraad, ook met Telfort abbo: https://www.belsimpel.nl/huawei/huawei-p8-lite-2017-black/abonnement
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Ik zou 'm gelijk annuleren en gewoon bij Belsimpel.nl bestellen... :8
Vandaag besteld, morgen in huis.

https://www.belsimpel.nl/huawei/huawei-p8-lite-2017-black/abonnement#aanb_44466_29595
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Moeller, welkom op het forum van Telfort! Balen dat je langer moet wachten op je toestel. De melding waar je aan refereert is veelal een indicatie. De term "beperkt leverbaar" geeft in dit geval aan dat het een populair toestel is en dat het rap gaat. Intern zijn we bezig om de communicatie hierover duidelijker te maken. Voor alle zekerheid kun je inderdaad ook de bestelling annuleren en 'n bestelling doen bij Belsimpel. Het abonnement kan dan precies hetzelfde zijn, maar dan besteld van hen. Kom je er zo uit?

@Kees-Jan, @Enterprise,

Fijn heren, bedankt voor de eensgezindheid! :cool:

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)