beantwoord

Belabberd Verlengaanbod Telfort

• 20 mei 2014
  • 1 reactie
  • 613 keer bekeken

Geachte,

reeds ben ik al vier jaar klant van Telfort en momenteel ben ik in het bezit van een Galaxy S2 met toestellease. Nu heb ik dit abonnement 2 jaar geleden afgesloten op 2 juli terwijl mijn abonnement liep tot september. Nu zag ik tot mijn verbazing dat ik wéér drie maanden eerder mijn huidige abonnement kon verlengen, dus al vanaf 2 maart dit jaar. Dus ik was wel benieuwd wat voor korting ik als trouwe klant van Telfort tegemoet kon zien.
Dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen omdat ik al klant ben, vind ik niet meer dan logisch. Daarnaast als ik verleng via de site kan ik welgeteld één hele euro korting krijgen op mijn nieuwe abonnement (Galaxy S4 300 min, 1GB+4g en 100 sms). Nou wat een korting van wel €24,- op 2 jaar. Is dit de extra korting voor trouwe klanten? Zelfde geldt trouwens voor een Galaxy S5 met dezelfde euro korting.

Nu heb ik de volgende berekening staan voor een S5 met 300 min + 1GB en 100 sms
Telfort: over 2 jaar 1363.04 of 1024 bij eenmalige aanschaf telefoon
Concurrent: over 2 jaar 1015

Bij gelijkmatige betaling per maand scheelt dit gewoon meer dan 300 euro! Nou wat een aanbod zeg!

Bij een s4 met een zelfde abonnement:
Telfort: over 2 jaar 852.99
Concurrent 865.05

Ik hoop dat ik hier een verklaring voor krijg, anders is het mooi tijd om over te stappen naar een andere provider!

Met vriendelijke groet,

Justin
icon

Beste antwoord door Laila 21 mei 2014, 13:25

Welkom op het forum Justin1991! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met het aanbod. Wij proberen altijd een scherp aanbod te hebben, maar wij kunnen niet altijd de goedkoopste zijn. Graag laat ik contact met jou leggen om de mogelijkheden te bespreken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum Justin1991! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met het aanbod. Wij proberen altijd een scherp aanbod te hebben, maar wij kunnen niet altijd de goedkoopste zijn. Graag laat ik contact met jou leggen om de mogelijkheden te bespreken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Reageer