Behoud ik mijn nummer bij de aanvraag van een andere simkaart?
Goedenavond,
Ik heb bij Telfort een mobiel abonnement, met een gewone simkaart.
Nu heb ik een andere GSM en daar moet een microsim in.
Via Mijn Telfort kon ik zien dat ik een microsim kon bestellen voor €0,00,- maar er stond verder niet bij of ik dan mijn huidige nummer kon behouden.
Wat ik dus ook vreemd vond, was dat er bij de andere simkaarten een bedrag van €20,- stond.
Of komt dit omdat ik mijn GSM nog niet veranderd heb in Mijn Telfort?
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast vriendelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
mandy
Ik heb bij Telfort een mobiel abonnement, met een gewone simkaart.
Nu heb ik een andere GSM en daar moet een microsim in.
Via Mijn Telfort kon ik zien dat ik een microsim kon bestellen voor €0,00,- maar er stond verder niet bij of ik dan mijn huidige nummer kon behouden.
Wat ik dus ook vreemd vond, was dat er bij de andere simkaarten een bedrag van €20,- stond.
Of komt dit omdat ik mijn GSM nog niet veranderd heb in Mijn Telfort?
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast vriendelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
mandy
Je kan gewoon een microSIMkaart bestellen, voor €0, en zodra je die activeert, vervalt de oude SIMkaart.
Je eigen nummer blijft gewoon op de nieuwe microSIMkaart actief.
Je eigen nummer blijft gewoon op de nieuwe microSIMkaart actief.
Kees-Jan,
Hartelijk bedankt voor je antwoord.
Met vriendelijke groet,
mandy
Hartelijk bedankt voor je antwoord.
Met vriendelijke groet,
mandy
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.