Bedenktijd uit order halen

• 30 januari 2012
  • 13 reacties
  • 3875 keer bekeken

Badge +2
Beste webcare

Ik ben weer terug op het oude nest. Zou de bedenktijd uit mijn order gehaald kunnen worden (2416212)

Alvast bedankt

Milagro(Mark)

13 reacties

Badge +7
Bedenktijd is verwijderd. :)

Henk
Badge +2
@webcare Henk

Helemaal super. bedankt.
Badge +7
Welkom terug! 🙂

Inmiddels is er ook een Fritzbox 7390 config voor Telfort VDSL en Interactieve TV beschikbaar dus u kunt met beide modems aan de slag!

Hugo
Badge +2
@Hugo

Bedankt voor de fritzbox link en de welkom
Voel me al een beetje thuis.

Gaat een geflashte 7340 ook werken?.
Badge +2
Zie dat er signaal zit op de lijn. ADSL2+ verbinding maar geen internetverbinding 7mb lijn?. Ga er vanuit dat volgende week vrijdag het vdsl2 is.
Badge +2
@webcare.

Zit er al wel schot in? Kan nog steeds mijn order tot 09-02-2012 annuleren. Terwijl ik op die datum een werkende verbinding zou moeten hebben. Een modem zal al onderweg zijn.
@webcare.

Zit er al wel schot in? Kan nog steeds mijn order tot 09-02-2012 annuleren. Terwijl ik op die datum een werkende verbinding zou moeten hebben. Een modem zal al onderweg zijn.

Door het verwijderen van de bedenktijd is de bestelstatus niet meer up-to-date.
Badge +2
Zou dat het zijn?. Dan hoop ik wel dat ze ADSL2+ dat nu al op de lijn zit nog aanpassen naar VDSL?.
Zou dat het zijn?. Dan hoop ik wel dat ze ADSL2+ dat nu al op de lijn zit nog aanpassen naar VDSL?.

Dat heb ik van webcare vernomen. Als VDSL beschikbaar is wordt dan standaard door Telfort geleverd.
Badge +7
@webcare.

Zit er al wel schot in? Kan nog steeds mijn order tot 09-02-2012 annuleren.

Oplevering van uw VDSL 50/5 is over 4 dagen; 10-02-2012. Uw modem gaat vandaag of morgen de deur uit. Over de 7340 heb ik momenteel nog geen info.

Er hoort momenteel nog geen signaal op uw aderparen te staan, dit toekomstige service ID is het Telfort signaal:
[attachment=0:2wz04kmg]milagro_serviceID.jpg[/attachment:2wz04kmg]
Hugo
Badge +2
Hugo,

Dank voor de info.

Gisteren had ik nog steeds op het aderpaar waar voorheen ook telfort zat signaal. DSL centrale ADSL2+ met 6900/1012 verbinding. Geeft wel aan dat verbinding met internet verloopt via een andere isp.

Zal wel goed komen 🙂 Ditmaal ga ik niet meer testen hoor. heb ik al meer dan genoeg gedaan. Zelf de KPN karavaan die hier over de vloer kwamen kon ik nog wat leren.
Ik wil graag de bedenktijd uit mijn order halen(2431060). Thanks!

Tony
Mijn bedenktijd is al verwijderd.

Al wat bekend over opleverdatum? Order 2430831

Ik begrijp dat door verwijdering bedenktijd orderstatus op Telfort.nl niet meer actueel is, vandaar de vraag.

bvd

Reageer