beantwoord

andere opleverdatum dan gevraagd

• 14 maart 2016
  • 2 reacties
  • 134 keer bekeken

Beste stephen,

In de doos bij de modem zat een brief, daarin staat dat ik de 17e alles kan aansluiten voor de 18e.
Nu krijg ik tot mijn verbazing een brief waarin staat dat de 16 alles al wordt overgezet.
Dat is niet de bedoeling, want ik moet de 17e nog vanuit mijn oude huis kunnen werken.

Al het de 18e niet mogelijk is, dan liever maandag de 21ste, maar niet de 16e of 17e.

Groetjes,
Lin
icon

Beste antwoord door Stephen 15 maart 2016, 12:17

Beste Lin, ik heb vanochtend bericht ontvangen. De verbinding op je nieuwe adres is zelfs al actief. De verbinding op je oude adres wordt op 19 maart opgeheven dus je kan op 17 maart nog gewoon op je oude adres werken. 🙂 Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Lin, wat goed dat je mij hierover op de hoogte heb gesteld. Ik heb dit verzoek intern uitgezet. Zo gauw ik een bericht heb ontvangen breng ik je op de hoogte.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Lin, ik heb vanochtend bericht ontvangen. De verbinding op je nieuwe adres is zelfs al actief. De verbinding op je oude adres wordt op 19 maart opgeheven dus je kan op 17 maart nog gewoon op je oude adres werken. 🙂 Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!