beantwoord

Als ik mijn internet abonnement wijzig zal mijn internet er dan tijdelijk uit liggen?

• 30 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 380 keer bekeken

Goedendag!

Ik denk eigenlijk al duidelijk in de titel.
Ik wil dus mijn internet abonnement wijzigen van het huidige internet basis (€19,50>8mb) naar internet standaard (€22,->30mb) maar ik moet er ook een nieuw modem voor hebben, zal hiervoor mijn internet er even uit liggen totdat ik het modem heb enzovoort.

Ik wil u bedanken voor uw tijd en eventuele hulp!

Kevin:D
icon

Beste antwoord door jimny 30 augustus 2014, 06:02

Als je het abonnement wijzigt ontvang ruimschoots voor de wijziging indien nodig een nieuw modem en je behoud gewoon je internetverbinding.
Op de dag dat je abo wordt omgezet gebeurt dat meestal 's nachts en daar zul je weinig van merken in principe kun je het nieuwe modem al aansluiten voordat je abo wordt omgezet.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je het abonnement wijzigt ontvang ruimschoots voor de wijziging indien nodig een nieuw modem en je behoud gewoon je internetverbinding.
Op de dag dat je abo wordt omgezet gebeurt dat meestal 's nachts en daar zul je weinig van merken in principe kun je het nieuwe modem al aansluiten voordat je abo wordt omgezet.
Reputatie 8
Badge +16
Het zal er ook aan liggen of je bijvoorbeeld overgezet wordt naar ADSL naar VDSL.

Als je nu al VDSL hebt, dan is het alleen een administratieve wijziging.
Het zal er ook aan liggen of je bijvoorbeeld overgezet wordt naar ADSL naar VDSL.

Als je nu al VDSL hebt, dan is het alleen een administratieve wijziging.
Dank u wel
Heel erg bedankt
ik vulde nu de informatie in bij abbonement wijzigen, en er stond toen dat mijn vast bellen niet inbegrepen was deze koste 10,-- per maand maar nu stond er vast bellen: 5,50 betekend dit dat ik geen vast bellen meer krijg of is hij goedkoper?
Reputatie 8
Badge +16
Als je een "oud" Vastbellen abonnement hebt (waarbij je tegen een starttarief van 9 cent naar vaste nummers kunt bellen) dan kun je dat meenemen naar je nieuwe internetabonnement. Bij mij staat het op de factuur voor iets van rond de 5 euro dus dat zou kunnen kloppen.

Reageer