beantwoord

Als ik mijn abonnement opzeg moet ik dan het contract afkopen?

  • 6 maart 2018
  • 5 reacties
  • 827 keer bekeken

Ik heb met telefort cotract van 1 jaar pakket "Internet, TV & Bellen"', en eindddatum van de contract 2 augustus 2018
De vraag is
Als ik bij andere bedrijf overstappen moet ik een Boete betaling van Telefort of dat kan zonder boete want ik heb bijna 7 manden bij dit contract lopend ?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 8 maart 2018, 13:30

Hoi Meed, welkom op het forum. Wat ontzettend vervelend dat je problemen hebt met je verbinding. Dit loopt nu zo hoog op dat je je contract wilt opzeggen bij ons. Als je het goed vindt, wil ik graag samen met je kijken naar wat hier speelt en hoe we tot een oplossing komen. Als je nu opzegt, dan wordt er inderdaad een afkoopsom gerekend. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Het laatste contact met de klantenservice dat ik zie terugkomen is van augustus vorig jaar. Toen is een monteur bij je langs gekomen om de snelheid te testen. Het bleek toen dat je wifi verbinding niet optimaal vond. Uit de tests van de monteur lees ik dat bekabeld internet goed werkt en de wifi ook. Het bereik in de zijkamers was niet optimaal, maar dat hij daarvoor een repeater adviseerde.

Kan je mij uitleggen wat er nu speelt? Dan help ik je daar graag bij verder. Merk je nu nog steeds dat de wifi op je zijkamers niet goed is? Valt je bekabelde internet weg? Uit de lijnmeting vandaag haal ik namelijk geen verlies van snelheid tot aan je modem.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
In art. 13.4 van de voorwaarden staat dat bij tussentijdse opzegging een boete mag worden bepaald door Telfort. Lees de voorwaarden wanneer het zonder boete kan.
Reputatie 8
Badge +17
Als je het huidige contract beeindigt dan moet je over de resterende maanden het volledige bedrag betalen, kun je ook uitleggen (dit hoeft niet) waarom je naar een andere provider wilt overstappen
Als je het huidige contract beeindigt dan moet je over de resterende maanden het volledige bedrag betalen, kun je ook uitleggen (dit hoeft niet) waarom je naar een andere provider wilt overstappen

Omdat de service erg traag is.
bovendien de Verbinding scheidt bijna elk half uur off uur, en ik heb twee keer van telfort vertelde en ze gestuurden de monteur maar Er gebeurde niets .
Webcare leest hier mee, ze gaan je helpen!
Ze pakken je topic wel op.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Meed, welkom op het forum. Wat ontzettend vervelend dat je problemen hebt met je verbinding. Dit loopt nu zo hoog op dat je je contract wilt opzeggen bij ons. Als je het goed vindt, wil ik graag samen met je kijken naar wat hier speelt en hoe we tot een oplossing komen. Als je nu opzegt, dan wordt er inderdaad een afkoopsom gerekend. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Het laatste contact met de klantenservice dat ik zie terugkomen is van augustus vorig jaar. Toen is een monteur bij je langs gekomen om de snelheid te testen. Het bleek toen dat je wifi verbinding niet optimaal vond. Uit de tests van de monteur lees ik dat bekabeld internet goed werkt en de wifi ook. Het bereik in de zijkamers was niet optimaal, maar dat hij daarvoor een repeater adviseerde.

Kan je mij uitleggen wat er nu speelt? Dan help ik je daar graag bij verder. Merk je nu nog steeds dat de wifi op je zijkamers niet goed is? Valt je bekabelde internet weg? Uit de lijnmeting vandaag haal ik namelijk geen verlies van snelheid tot aan je modem.

Reageer