beantwoord

Alles in 1 + Mobiel

• 6 maart 2017
  • 13 reacties
  • 715 keer bekeken

Beste bezoekers ik heb een vraag over alles in 1+ mobiel? Dit heb ik op 1 maart aangevraagd met een Huawei P9 lite met onbeperkt bellen en sms en dacht 3000mb aangevraagd. In die bevestigings mail zag ik alleen alles in 1 standaard staan hoe kan dit ? Heb mijn alles in 1 pakket afgelopen zaterdag binnen gekregen maar hoor niks over het mobiele abonnement. Via de klantenservice word ik ook niks wijzer. Hoop dat ik mijn antwoord hier terug lees. Mvg Kasper
icon

Beste antwoord door Kasper U 9 maart 2017, 12:35

Hallo Stephen ik heb zojuist een Huawei p9 zilver met abonnement afgesloten en die 20 euro aansluitkosten betaald via ideal. de bezorger komt vandaag tussen 15.00 uur en 21.00 uur het pakketje bezorgen. bedankt voor de goede service ben hartstikke blij nu.
Bekijk reactie

13 reacties

ik heb bij jullie alles in een besteld dit wordt 15 maart actief
en aangesloten ik hoop wel dat er iemand alles aansluit want ik weet niet of dit wel is door gegeven door de winkel in kronenburg
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kasper, welkom op het forum! Bedankt voor het bestellen van een Telfort Thuis en Telfort Mobiel abonnement. Beide abonnementen worden apart geleverd. Graag ontvang ik je naam en adresgegevens en 06-nummer in een privébericht zodat ik voor je kan kijken hoe het zit met de levering van je mobiel abonnement.

@ben nijenhuis,

Ik ontvang ook graag je adresgegevens en 06-nummer in privébericht. Na ontvangst ga ik dan het een en ander voor je uitzoeken.
Hoop snel van u te horen? heb vandaag een sms gehad dat mijn alles in 1 standaard is opgeleverd zou eigenlijk morgen pas zijn toppie!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie inderdaad dat je Alles-in-1 abonnement van start is gegaan. Over je mobiel abonnement kan ik niks vinden in het systeem. Heb je ook helemaal geen ordernummer daarvan ontvangen of een bevestiging? In afwachting van jouw reactie.
Beste Stephen,

Bevestiging van uw bestelling (bestelnummer 1703011663).

Beste heer

Bedankt voor het aanvragen van Telfort Internet en welkom bij Telfort! Leuk dat u voor ons hebt gekozen.

We hebben uw bestelling in behandeling genomen. Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

Dag later ontving ik de overeenkomst met aboneenummer en pincode voor interactieve tv en de alles in 1 standaard contract.

Hier nog even de voordelen op een rij

Elke maand een lage prijs
Betrouwbaar KPN netwerk
WiFi-modem (en tv-ontvanger) gratis in bruikleen
Combineer Telfort Thuis met Telfort Mobiel en profiteer van CombiVoordeel

Uw aanvraag voor CombiVoordeel is in behandeling. Voldoet u aan de voorwaarden dan profiteert u elke maand van het door u gekozen voordeel.

Leuk om te weten: u kunt uw combivoordeel elke 30 dagen gratis wijzigen.

Met vriendelijke groet, Telfort Klantenservice

NB. Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat wij een antwoord op deze e-mail niet lezen.

mvg Kasper
Reputatie 8
Badge +16
Hoi Kasper, bedankt voor je reactie. Dat is de bevestiging van Telfort Thuis waarin ook wordt verwezen naar CombiVoordeel. Heb je ook een bevestiging ontvangen van je mobiel abonnement? Ik kan namelijk niks vinden in het systeem. Kun je de bestelling opnieuw plaatsen?
Nee dit is alles wat ik heb ontvangen. moet ik nu alles in 1 + mobiel opnieuw aanvragen? of alleen een nieuw mobiel abonnement.?
mvg Kasper
als ik alles opnieuw aan moet vragen? moet ik bij combivoordeel dan aanvinken ik ben al klant? en dat ik dan internet tv en vast bellen heb? mvg Kasper
Sorry het moet nu goed gaan. nog een vraagje? moet ik dan alles in 1+ mobiel bestellen of combivoordeel aanvragen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kasper, je aanvraag voor Alles-in-1 is goed gegaan en in behandeling. Je hoeft dus nu nog alleen maar je mobiel abonnement met toestel aan te vragen. Bij de aanvraag kun je ook voor CombiVoordeel kiezen. Laat je even weten zodra je de aanvraag hebt gedaan?
Hallo Stephen ik heb zojuist een Huawei p9 zilver met abonnement afgesloten en die 20 euro aansluitkosten betaald via ideal. de bezorger komt vandaag tussen 15.00 uur en 21.00 uur het pakketje bezorgen. bedankt voor de goede service ben hartstikke blij nu.
Combivoordeel
Telfort logo

Beste heer Uffen,

Leuk dat u voor Telfort heeft gekozen. Daar zijn wij erg blij mee.

In deze e-mail vindt u belangrijke informatie over uw nieuwe abonnement. Uw bestelnummer is 1703097286. Met dit nummer kunt u de voortgang van uw bestelling hier volgen.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling.

Vriendelijke groet,

Telfort

Overzicht van uw bestelling

Eenmalig Per maand
Eenmalige kosten toestel direct voldoen 0,-
Thuiskopieheffing via factuur 4,23
Aansluitkosten 20,-

Huawei P9 zilver 19,-
onbeperkt belminuten 18,-
onbeperkt sms 0,-
3000 MB internet (+2000 MB extra) 7,-
Supersnel 4G 0,-
Totaal 24,23 44,-
Looptijd abonnement: 24 maanden

Uw nieuwe abonnement gaat in op: 09-03-2017

De eenmalige kosten van 20,- heeft u al betaald via iDEAL.

Download hier de algemene voorwaarden, aanvullende voorwaarden en de tarieven die op uw bestelling van toepassing zijn.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kasper, wat fijn dat het is gelukt met het afsluiten van een mobiel abonnement en bedankt voor het melden! 🙂

Reageer