beantwoord

Alles in 1 glasvezel abonnement wijzigen lukt niet

• 6 januari 2018
  • 9 reacties
  • 129 keer bekeken

Hallo, Ik wilde net mijn alles in 1 glasvezel abonnement omzetten. Het contract is in augustus 2017 al afgelopen . Ik krijg toch iedere keer de melding dat het niet mogelijk is om het pakket te wijzigen. Ik wil het graag wijzigen in alleen glasvezel internet en bellen. Moet ik nu alles opzeggen en dit opnieuw aanvragen? Alvast bedankt voor het meedenken.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 9 januari 2018, 13:31

Dat kan ik ook voor je doen als het goed is 🙂. Even een checkvraag, mag ik het direct doen en ik zie dat je 2 ontvangers van ons hebt, gaat het om beide ontvangers?
Je gaat dan 30 euro voor het abonnement betalen en ik zie dat je extra snelheid aan hebt staan voor 12,50 euro per maand. Dan ga je 42,50 euro betalen.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Vievieke, welkom op het forum! Ik heb even gekeken aan de hand van je klantnummer en je zit nog binnen je jaarcontract. Dat is de reden dat je nu nog niet direct interactieve tv nog niet kunt verwijderen. Kijk je niet vaak naar televisie, of is er iets anders dat je het uit je pakket wilt verwijderen?
Hoi Cindy. Ik heb nu Netflix dus we kijken nooit meer "gewoon" tv. Als ik inlog zie ik dat mijn contract op 13 augustus 2017 afgelopen is. Het enige dat daaraan veranderd is is de internetsnelheid maar dat is geen aanpassing in het pakket.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Vievieke, ik weet niet hoe ik heb gekeken dat ik dacht dat je binnen je contract zat. Sorry voor de verwarring. Dat is nooit de bedoeling geweest!
Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's van Webcare. Wat is daaruit gekomen?
Hoi Cindy. Kan gebeuren 🙂 . Je collega heeft me aangegeven dat het aangepast kan worden. Dat zou ik het beste kunnen doen door met de verkoopafdeling te bellen. Zou jij dit ook eventueel kunnen aanpassen ?
Reputatie 6
Badge +7
Dat kan ik ook voor je doen als het goed is 🙂. Even een checkvraag, mag ik het direct doen en ik zie dat je 2 ontvangers van ons hebt, gaat het om beide ontvangers?
Je gaat dan 30 euro voor het abonnement betalen en ik zie dat je extra snelheid aan hebt staan voor 12,50 euro per maand. Dan ga je 42,50 euro betalen.
Ja hoor dat mag direct. Ik heb inderdaad 2 ontvangers die allebei weg mogen. dat wordt dan glasvezel internet met extra snelheid en de vaste telefoon blijft dan ook aan staan toch?
Reputatie 6
Badge +7

Hoi Vievieke, dan blijft je internet + extra snelheid en vaste telefoon staan 🙂. Ik heb het zojuist doorgevoerd. Wil je kijken of je de bevestiging zo ontvangt in je mailbox? Dat kan ook in je ongewenste mail zijn.

Wil je beide tv-ontvangers retour sturen naar ons? Dan zorgen wij voor een goede verwerking daarvan. Dat kan kosteloos naar onderstaand adres:
zie hier voor het retouradres

Kan ik verder nog iets voor je doen op dit moment?

Hoi Cindy. Klopt helemaal! De ontvangers komen z.s.m. jullie kant op.
Verder heb ik geen vragen meer.
Bedankt voor de moeite!
Reputatie 6
Badge +7
Helemaal top, dank je voor het retour sturen 🙂.

Reageer