Alleen een verlening en geen leasing

• 28 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 2025 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hoi

Ik heb een vraagje bij verlengen van een abbo?

Volgend jaar maart is mijn abbo verlopen zeg maar.
Nu wil ik graag gewoon een sim only verlenging en geen lease toestel.

Er staat bij mij bij mijn telfort zeg maar dat ik al recht heb op een lease toestel, maar dat wil ik dus juist niet.

Dus is mijn vraagje dus kan ik nu wel gewoon een sim only abbo nemen met een voordeel omdat je al klant bent zonder een toestel te leasen.
Zo ja hoe moet ik dit doen dan?

Want ik zie daar niks over staan.

Groetje's Yvon

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Yonne,

Ja, u kunt verlengen met een Sim Only abonnement. Het kan zijn dat u in het overzicht op Mijn Telfort alleen aanbiedingen ziet met toestel. Als u verder klikt kunt u kiezen voor Sim Only. Op deze pagina vindt u ook de aanbiedingen die voor u gelden. Het is ook mogelijk om telefonisch of in de winkel uw abonnement te verlengen.

Denise
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Dennis.

Bedankt voor de snelle reaktie.

Maar ik heb het nagekeken maar je kunt niet op verder klikken.

En ja ik zie alle toestellen staan die je kunt leasen leuk hoor maar ja ik wil dit niet.
sim only is voor mijn een leuk betaalbaar prijsje en daar wil ik weer voor gaan.
Mijn telefoon is nieuw dus heb ik er geen eentje nodig.

Voorheen kreeg je voor de drie maanden waarop je een een verlenging kon doen keurig een berichtje met een aanbieding voor bestaande klanten.
het is nu nov dus vier maanden, moet ik dan soms nog wachten op een sim onlyte bestellen misschien??

alsvast bedankt hoor :o

yvon
Reputatie 3
Badge +1
@yonne,

Wat vervelend dat het niet lukt om verder te klikken. Graag help ik u verder. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken

Denise
Reputatie 1
Badge +1
Hoi @ Denise.

HIerbij deel ik u mede dat ik u een prive bericht heb gestuurd.

Mijn dank is weer groor .

Met vriendelijke groet yvon

Reageer