Afspraak met Guidion monteur tot twee keer toe niet nagekomen

• 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 424 keer bekeken

Mijn ouders zijn overgestapt van KPN glasvezel naar Telfort, bestellen ging goed, pakket geleverd zonder glasvezel NT kastje want dit zou door de installateur van Guidion meegenomen worden.

Activatie datum was afgelopen vrijdag 25 januari 2019, KPN signaal was afgesloten maar op de afgesproken tijd GEEN monteur van Guidion, er werd wel gebeld dat hij niet kon komen en dat de afspraak naar vandaag tussen 1600 en 2000, geen bevestigings mail gehad en ook niemand aan de deur geweest.

Gelukkig hangt er nog het glasvezel kastje van KPN (die in bruikleen is) dus maar de experiabox gewisseld en interactieve TV geinstalleerd, werkt naar wens.

Telfort zouden jullie het glasvezel NT kastje op willen sturen?, die monteur van jullie komt er niet in als hij aan de deur staat, 2x voor niks thuis gebleven dus jullie hebben alle kansen gehad.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @VandeH, wat rot dat je twee keer op een monteur gewacht hebt, en niemand langs gekomen is. Dat is niet netjes. Ik help je graag verder, zodat we dit recht kunnen zetten.

Ik zie dat je je klantnummer al in je profiel hebt gezet, dat is handig. Daarmee zie ik dat er gisteren een afspraak met een monteur ingepland stond. Klopt dit? En zo ja, hoe is de afspraak verlopen? Ik hoor het graag als je vragen hebt, of als ik iets voor je kan doen.

Reageer