Afkopen abonnement, nummerbehoud lukt niet

• 28 februari 2012
  • 1 reactie
  • 2167 keer bekeken

Goedemorgen allen,

Na een paar jaar met tevredenheid gebruik te hebben gemaakt van de diensten van Telfort, begint dit bedrijf mij nu de keel uit te hangen.

Ongeveer 3 maanden geleden wilde ik overstappen op Youfone. Dit omdat zij de enige zijn met onbeperkt internet. Ik denk, ik koop mijn contract bij Telfort af en ga naar Youfone. Ik bel voor informatie. Alles was duidelijk en ik vraag youfone aan.

Krijg ik de melding van Youfone dat mijn nummer niet overgenomen kan worden en blijkt dat ik een afkoop contract moet tekenen. Dat was mij nooit verteld! Ik bel dus op voor zo'n contract, krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is en dat het telefonisch geregeld gaat worden. Ik krijg zelfs een bevestiging in mijn email met een bedrag van 36 euro nogwat. Na twee weken bel ik nog maar een keer op, want ik kreeg wederom een melding van Youfone dat het nummer niet overgenomen kan worden. Krijg ik een (volgens mij) een oudere man met verstand van zaken. Hij vertelde mij dat er wel een contract ondertekend moet worden en dat hij mij die gaat toesturen. Per fax kan niet blijkbaar?! 4 dagen later ontvang ik het contract, beetje laat Telfort!! Direct overtekend en terug gestuurd. Er zou telefonisch contact met mij gezocht worden, nooit wat gehoord! Na ruim 1 week bel ik maar en ik zou binnen 3 dagen terug gebeld worden door die afdeling. Wederom niets gehoord. Ik bel zelf weer en nu zou alles geregeld worden. Datum van 1-3-2012 afgesproken en dit heb ik doorgegeven aan Youfone. Krijg ik weer de melding dat het nummer niet overgenomen kan worden!!!! Het contract zou eindigen per 25-4. Ik denk, potverdomme, heb ik alles geregeld en lukt het weer niet!! Weer Telfort bellen. Tsja meneer, uw contract eindigt op 25-4-2012. Dat weet ik ook wel! Waarom heb ik een bevestging gekregen dan?!?! Weer een administrative fout van Telfort. Krijg ik gister de rekening van Telfort met 25 euro afkoop kosten?! Hoe KOMEN ze bij dat bedrag!! In de bevestiging staat 18 euro en het contract overname stond niet eens in hun systeem!!

Nu heb ik tegen Telfort gezegt dat mijn contract door moet lopen tot 25-4-2012 zodat het contract dan overgenomen gaat worden. Ik word schijt ziek van dit rot bedrijf!

1 reactie

Badge +7
Mijn excuses voor de gang van zaken. Graag bekijk ik wat ik hierin voor u kan betekenen. Maak in een privébericht uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar.

Laïla

Reageer