ADSL op nieuw adres

• 2 juni 2012
  • 4 reacties
  • 2311 keer bekeken

Ik heb momenteel een telfort Abbo maar ga binnenkort verhuizen (eind juni). Volgens de verhuischeck van telfort kan er op het
nieuwe adres geen ADSL geleverd worden. Andere postcode checkers (BBNET bijvoorbeeld) geven aan dat ADSL wel mogelijk is op het adres.
Nu vroeg ik me af of jullie dit voor mij kunnen checken. Het nieuwe adres stuur ik op aanvraag via PM.

4 reacties

Het kan zijn dat je verhuist naar een adres met toevoegingen zoals A, B etc soms is het kanvas adres dan anders, kanvas is eigenlijk postcode met huisnummer. Ik heb bijv. bij mij op het recreartiepark pas Telfort ADSL, echter het huisnummer is bij Telfort bekend onder 30 i.p.v 18.
Tip check op de KPN site of ADSL mogelijk is, dan zou Telfort hier ook moeten kunnen leveren, via het KPN Forum heb je kans dat iemand je het juiste Kanvas adres kan opgeven
Reputatie 4
Badge +3
@JJonesss,

Ik kijk dit graag voor u na, maak in een privé bericht uw naw-gegevens kenbaar voor nader onderzoek.

Henk
Hoi Henk, heb je inmiddels bekeken of er ADSL mogelijk is? Ik zou het graag snel weten, aangezien ik binnen ~2 a 3 weken verhuis en graag vrij snel weer internet zou willen hebben.
Groet,
Kristian
Reputatie 4
Badge +3
@JJonesss,

Ik heb het verzoek uitgezet maar helaas nog geen reactie hierop gekregen, ik ga er nu achteraan!

Henk

Reageer