beantwoord

adsl omzetten naar glasvezel

Hallo,

Ik wil graag mijn adsl abonnement omzetten naar een glasvezel abo.
Ik heb dit inmiddels een keer of vijf geprobeerd via 'Mijn Telfort', maar helaas gebeurt er vervolgens nooit iets. Nu een paar maanden later dus nog steeds geen glasvezel.

Als 'mijn telfort' niet werkt hoe kan ik dan mijn abonnement omzetten?

Mvg,
Pepijn
icon

Beste antwoord door Stephen 13 mei 2017, 16:35

Hallo Pepijn, bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga ervan uit dat dat een foutje is. De maandprijs van het nieuwe abonnement is €30 en geen cent meer.
Het gaat helaas niet lukken om het contract aan te passen en opnieuw te sturen. Contracten worden automatisch opgesteld bij een aanvraag. Mocht je nog vragen of opmerkingen heb dan verneem ik deze graag van je.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het al eens geprobeerd via een andere browser bv google chrome of firefox en ook belangrijk is natuurlijk of glasvezel leverbaar is op jou adres

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bestaand-abonnement-wijzigen-naar-glasvezel.htm
Glasvezel is beschikbaar. Bovendien werkt de pagina ook wel gewoon en krijg ik een bevestiging dat de aanvraag geslaagd is, maar Telfort komt niet in actie.
Reputatie 8
Badge +17
Wanneer heb je de bevestiging ontvangen
Gelijk. De bevestiging is de laatste pagina in het aanvraag proces. Daarna is het stil, geen emai, geen actie, niks.

Nog maar eens gedaan:

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pepijn, welkom op het forum! Wat vervelend dat de overstap naar glasvezel niet lukt.
Kun je mij aangeven van welk glasvezel abonnement (Alleen glasvezel of Alles-in-1 glasvezel) en/of met welke zenderpakketten jij graag gebruik van wenst te maken?
Na ontvangst zorg ik er dan voor dat er wordt over gegaan tot actie.
Kennelijk heeft mijn bericht hier de boel in beweging gebracht. Ik ben gebeld door jullie klantenservice en inmiddels loopt de aanvraag. Volgende week komen de monteurs langs. Maar..

Nu is het contract dat ik van jullie gekregen hebben niet correct. Op het contract staat nog het volgende:
Vast Bellen € 2,68 Per maand
Terwijl afgesproken was dat dit zou worden stopgezet (omdat het kennelijk niet meer wordt aangeboden).

Kunnen jullie dit aanpassen en een nieuw contract sturen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pepijn, bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga ervan uit dat dat een foutje is. De maandprijs van het nieuwe abonnement is €30 en geen cent meer.
Het gaat helaas niet lukken om het contract aan te passen en opnieuw te sturen. Contracten worden automatisch opgesteld bij een aanvraag. Mocht je nog vragen of opmerkingen heb dan verneem ik deze graag van je.

Bedankt voor je reactie. Ik ga er vanuit dat het zo in orde is dan.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan en bedankt voor je begrip. 🙂

Reageer