Adres/huisnummertoevoeging onbekend bij Telfort

• 9 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 2614 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Op mijn adres met huisnummer 144A heb ik al jaren vaste telefoon van KPN (Belvrij weekend). Er is nu dus een werkende telefoonlijn.
Op de KPN-website geeft de postcodecheck met huisnummer 144A geen enkel probleem
Op de Telfort-website is de huisnummer toevoeging niet bekend en zegt de telefonische klantenservice dat er wel geen telefoonlijn zal zijn (onzin dus)
Heb op dit forum soortgelijke problemen gezien, maar geen met een oplossing.
Volgens KPN kan Telfort, met voldoende info over bestaande telefoonlijn, iets handmatig doen waardoor toch op het adres geleverd kan worden of Telfort zou hun adressenbestand kunnen (laten) aanpassen.

Ik ben overtuigd dat levering technisch gezien mogelijk moet zijn, gezien de bestaande werkende telefoonlijn, echter; nu de hamvraag:

Is Telfort bereid mee te werken om een abonnement op een dergelijk adres??

NB.: De vraag is gesteld aan Telfort, maar ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge +1
@The,

Welkom op het forum! Graag ga ik voor u na waarom de toevoeging op uw huisnummer niet bekend is, wij gebruiken hiervoor namelijk de gegevens van KPN. Als u uw naam, postcode en huisnummer via een privébericht kenbaar maakt kan ik voor u nagaan hoe dit precies zit.

Jeroen
Reputatie 1
Beste The, ik heb een vergelijkbaar probleem, zie mijn topic van 2 november, ook bij 'levering' genaamd: 'fout telfort zorgt voor vertraging nieuw abonnement' Ook hier een fout met een huisnummertoevoeging. Bij mij begint het een heel merkwaardig geheel te worden, waarbij ik inmiddels zelfs een verhuisbevestiging heb binnengekregen waarin mijn verhuizing van huisnummer 2G naar 2G werd bevestigd. Terwijl ik helemaal geen verhuisverzoek heb ingediend!
Badge
Op 9/10 mijn topic hierboven geplaatst.
Op 11/10 reactie van Telfort. Hulp om e.e.a. uit te zoeken (en misschien wel op te lossen)
Meteen het gevraagde privebericht gestuurd met alle gevraagde gegevens. Vervolgens niets meer gehoord, ondanks de belofte dat er na 3 dagen een reactie komt.
Na 2 weken gewacht nogmaals privebericht gestuurd (ongevraagd) om te informeren naar de status.

Nu, bijna een maand later, ben ik dus nog niks opgeschoten.

Zijn er anderen, die dergelijke ervaringen hebben na het sturen van priveberichten/gevraagde informatie?
Hoi The,

Ik heb hetzelfde probleem.. Nu ik zo de reacties lees en de klantenservice inderdaad niet erg vlot is denk ik dat ik maar naar een andere provider graag.

mvg,
Frank
Reputatie 4
Badge +3
@Frankie1984,

Excuus voor de late reactie maar ik heb in jouw eigen topic gereageerd.

Deze gaat op slot.

Henk