beantwoord

Activeren simkaart

• 15 april 2013
  • 4 reacties
  • 1910 keer bekeken

Hallo,

Onlangs heb ik een Telfort simonly besteld en heb deze geprobeerd te activeren. Echter, iedere keer als ik naar de klantenservice bel, wordt er gevraagd om het 06nr in te toetsen. Zodra ik dat heb gedaan en # ingeef, begint het weer opnieuw; 'toets uw telefoonnummer in en sluit af met een hekje'. Hierdoor kom ik dus niet in contact met de klantenservice. (Ik heb het ook geprobeerd door mijn huidige t-mobile nummer in te toetsen, maar dan gebeurt hetzelfde)
Is er nog een andere mogelijkheid om de simkaart te activeren? Of kan ik het beste bij een Telfort winkel langs gaan.

Mvg,
Nienke
icon

Beste antwoord door Nienke1210 15 april 2013, 21:13

Oke, topic mag gesloten worden. Heb de klantenservice te pakken gekregen en er wordt uitgezocht wat er aan de hand is met mijn simkaart en abonnement.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Oke, topic mag gesloten worden. Heb de klantenservice te pakken gekregen en er wordt uitgezocht wat er aan de hand is met mijn simkaart en abonnement.
Badge
Welkom op het forum Nienke1210! Jouw telefoonnummer wordt niet herkend door het keuzemenu omdat jouw abonnement nog niet actief is. Fijn dat de klantenservice het voor je aan het uitzoeken is, toch wil ik nog wat aan jou doorgeven. Als je kiest voor een sim only zelf activeren (dus niet via de koerier) dan dien je de simkaart zelf te activeren en niet via de klantenservice. Je hebt per e-mail instructies hiervoor gehad. Klik op de link uit de mail of ga naar http://checkout.telfort.nl/activatie/ om jouw abonnement te activeren.

Laïla
Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn bestelling niet via telfort zelf gedaan en had niet de optie om te kiezen voor zelf activeren of niet. Ik heb verder ook geen e-mail gehad en heb het ook via de door jou doorgegeven link nog geprobeerd, maar dat werkt niet.
Bij de klantenservice zeiden ze al aan dat er waarschijnlijk iets niet is goed gegaan met mijn bestelling en dat wordt nu dus nog uitgezocht.
Badge +2
@Nienke1210,

Succes! Wij gaan uit van een spoedige oplossing. Het topic wordt gesloten.

Daphne