Activeren nieuwe simkaart (abonnement verlenging)

  • 24 maart 2014
  • 4 reacties
  • 1202 keer bekeken

Goedemiddag,

Bij de verlenging van mijn abonnement heb ik een nieuwe simkaart ontvangen. Ik wil deze activeren, maar ik heb geen actievatiecode ontvangen.
Kunnen jullie mij hierbij helpen?

M.v.g. Jane

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Volgens mij lukt het met verlenging niet om de simkaart te activeren, maar naar ik aanneem schiet webcare Telfort mobiel je wel te hulp
Badge +2
@Jvhazebroek,

Welkom op het forum!

Dank voor het verlengen van het contract. Graag kijk ik met jou mee. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
@Jvhazebroek,

Welkom op het forum!

Dank voor het verlengen van het contract. Graag kijk ik met jou mee. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne


Hoi Daphne,

Ik heb een privébericht gestuurd.

Gr. Jane
Badge +2
@Jvhazebroek,

Fijn dat de simkaart inmiddels ook actief is! Vanzelfsprekend alsnog mijn excuses voor het ervaren ongemak. Het topic wordt gesloten.

Daphne