beantwoord

activeren / contract

• 21 december 2018
  • 8 reacties
  • 277 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Jl. 26 november internet plus bellen abonnement afgesloten. Hier géén bevestiging per e-mail van gehad, ook niet in de spambox. Enige dagen later wel bevestiging per sms, en ook daadwerkelijke levering van de experiabox. Internet aangesloten en dat werkt. Nog steeds geen contract gezien en ook geen bevestiging per e-mail.
Was al langer klant zakelijk mobiel, inloggen via MijnTelfort zakelijk lukt wel. Via Mijn Telfort thuis echter nog niet. Heb vanavond account geprobeerd aan te maken. Er zou een e-mail gestuurd zijn, maar wederom niks ontvangen.
Zag wel dat er een 1e bedrag is afgeschreven.

Hoor graag wanneer ik stukken per e-mail toegestuurd krijg, bij voorbaat hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 december 2018, 15:09

Voor Mijn Telfort heb ik je een e-mail gestuurd. Heb je deze ontvangen?

De inloggegevens zal ik je zo in een privébericht sturen. Alvast veel kijkplezier.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare Telfort wie je bent zodra ze aan je topic toezijn
Beste Jimny,

Dank voor reactie.
Postcode en huisnummer heb ik reeds ingevuld en zou zichtbaar moeten zijn voor mij en Telfort?!
Reputatie 8
Badge +18
klopt helemaal
Reputatie 8
Badge +12
Hoi 2mp, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je nog geen contract hebt ontvangen. Dat is wel gek, want ik zie dat deze 20 november al gestuurd is. Vermoedelijk heb je deze niet ontvangen door een typefoutje in het e-mailadres. Ik wil je deze dan ook graag sturen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Inclusief naam van de contractant en laatste vier cijfers van het IBAN? Deze mag je ook onder het kopje Extra informatie toevoegen. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. Het e-mailadres in jouw profiel is de juiste? Dan zal ik dat ook in het systeem aanpassen.
Beste Bart,

Vreemd, vermoedelijk inderdaad naar verkeerd e-mailadres gestuurd dan?!
Hopelijk kun je het spoedig naar het juiste adres sturen, bij voorbaat hartelijk dank!

Groeten,
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb nu het e-mailadres aangepast en je de bevestiging per mail gestuurd. :)

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Beste Bart,

Dankjewel, heb kopie van de brief in mijn e-mail inbox.
In de brief mis ik echter wachtwoord voor telfort e-mailaccount alsook abonneenummer en pincode van interactieve tv (Heb tv nog niet aangesloten en wil aanvankelijk via pc/laptop tv kijken, heb daar abonneenummer en pincode voor nodig). Daarnaast staat in de brief dat ik een e-mail krijg voor activering van mijntelfort, zie deze ook graag tegemoet.

In afwachting van je reactie verblijf ik,

Hartelijke groet
Reputatie 8
Badge +12
Voor Mijn Telfort heb ik je een e-mail gestuurd. Heb je deze ontvangen?

De inloggegevens zal ik je zo in een privébericht sturen. Alvast veel kijkplezier.

Reageer