beantwoord

Activatiekosten

• 4 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 179 keer bekeken

Hoi,

Ik heb al een bericht gestuurd op Twitter, helaas krijg ik al 2 dagen geen reactie meer terug. Ik heb op 24 juli j.l. een bestelling gedaan voor internet en interactieve TV van Telfort via mijn smartphone. Bij het bestellen stond dat er geen activatiekosten betaald hoeven te worden. Helaas heb ik vandaag een factuur ontvangen waar de activatiekosten helaas wel berekend zijn. Ik zou hier over teruggebeld worden, maar ik heb aangegeven dat ik overdag niet goed bereikbaar ben. Helaas wordt er niet naar geluisterd en wordt ik weer teruggebeld overdag. Ik heb gevraagd om me anders een email te sturen hierover, maar ook hier helaas geen reactie meer gehoord sinds dagen.het begint al lekker! Hoe kunnen we dit oplossen?

Met vriendelijke groet,
John van der Schaaf
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 4 augustus 2015, 08:07

Volgens mij betaal je de activatiekosten in eerste instantie en krijg je die uiteindelijk op de tweede of derde factuur weer terug nadat ze hebben geconstateerd dat je idd mobiel en thuis combineert dmv jouw eigen aanmelding voor Combivoordeel (zie www.Telfort.NL/combivoordeel).
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
Volgens mij betaal je de activatiekosten in eerste instantie en krijg je die uiteindelijk op de tweede of derde factuur weer terug nadat ze hebben geconstateerd dat je idd mobiel en thuis combineert dmv jouw eigen aanmelding voor Combivoordeel (zie www.Telfort.NL/combivoordeel).

Reageer