beantwoord

Activatie werkt niet

  • 22 april 2012
  • 5 reacties
  • 2963 keer bekeken

Hoi Beste Telfort,
Ik heb bij jullie een abonnement aangevraagd waarop ik een week heb moeten wachten. Ik had nog een prepaid van jullie dus dat is dan geen ramp. Maar probeer ik op de zaterdag te activeren lukt dat niet en dus vraag ik maar een nieuwe activatiecode op maar dan koppeld deze niet met de Simkaart (geeft aan onjuiste simkaartcode) en dan ga je bellen en zoals ik al eerder lees op de Forum heb ik driemaal in de wacht gestaan a 16 minuten en heb uiteindelijk de hoop opgegeven. Sorry mensen maar dit is erg zwaar belabberd. Heb ik voor mijn vakantie geen abonnement. Rest mij denk ik helaas niets anders dan dadelijk op te zeggen onder verzuim van niet voldoen aan voorwaarden van consumentenkoop. Jammer hoor.......was al enige jaren een prepaid beller bij u.

gr Ingrid
icon

Beste antwoord door Laila 24 april 2012, 16:40

@all,

Momenteel is het niet mogelijk om uw abonnement te activeren, onze excuses voor het ongemak. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing! Uw abonnement gaat pas in op het moment dat de activatie is gelukt. Zodra er meer nieuws is, volgt er een update. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Update 10.05: Het is sinds gisteren 17.05 uur weer mogelijk om uw abonnement te activeren. Lukt het nog steeds niet? Laat het mij dan weten.

Laïla
Bekijk reactie

5 reacties

ik probeer mijn simkaart te activeren.
in de brief bij de simkaart en in de e-mail staat dat dit met simkaartnummer, 06-nummer en activiatiecode moet.
op de internetpagina waar ik dit moet doen (shop.telfort.nl/activivatie) staat alleen waar ik het simkaartnummer en de activatiecode moet in vullen, niet mijn 06-nummer!
als ik vervolgens toch probeer te activeren (zonder 06-nummer), krijg ik de volgende melding:
Op basis van deze gegevens kon geen activatie uit worden gevoerd. probeer het nog eens.
Wat moet ik nu doen?
Badge
Welkom op het forum Ingrid! Erg vervelend dat het niet lukt om de simkaart te activeren, mijn excuses voor het ongemak. Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar zodat ik u verder kan helpen.

Laïla
Ik heb laatst een sim-only besteld. Nu wou ik deze activeren toen ik het in huis had, maar dat werkt niet!

De nummers zijn onjuist; De activatie code is onjuist; Als ik het her-opvraag is mijn bankrekening nummer onjuist. Er stond ook dat er meerdere pogingen zijn gedaan toen ik het wou activeren maar dat kan niet want het was mijn eerste keer.

Beetje kansloos dit. Als ik straks wel betaal, terwijl ik het niet kan gebruiken. Mijn vraag is; Nu hij binnen is, en die 1cent gepint is; zit ik er nu een jaar aanvast? Of zou iemand mij kunnen helpen met het activeren hiervan; en het probleem de wereld uithelpen?
Badge
Welkom op het forum lilacsflower! Vervelend dat het niet lukt om de simkaart te activeren. Graag laat ik voor u uitzoeken wat er misgaat. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, simkaartnummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Welkom op het forum bertje79! U hoeft alleen het simkaartnummer en de activatiecode in te vullen, het 06-nummer is niet nodig. De inhoud van de brief en e-mail wordt aangepast, onze excuses voor de verwarring. Is het inmiddels gelukt? Zo nee, maak dan in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, simkaartnummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Badge
@all,

Momenteel is het niet mogelijk om uw abonnement te activeren, onze excuses voor het ongemak. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing! Uw abonnement gaat pas in op het moment dat de activatie is gelukt. Zodra er meer nieuws is, volgt er een update. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Update 10.05: Het is sinds gisteren 17.05 uur weer mogelijk om uw abonnement te activeren. Lukt het nog steeds niet? Laat het mij dan weten.

Laïla

Reageer