Activatie simkaart iPhone 5 s na verlenging

  • 26 maart 2014
  • 5 reacties
  • 474 keer bekeken

Ik stond vanmorgen om 10.00 uur in een Telfort winkel op aanraden van de klantenservice om mijn simkaart te laten activeren. Deze zou het binnen 10 minuten doen. Na bijna een half uur werkte de kaart nog niet en ben ik voor de zekerheid nog even teruggelopen naar de winkel. Medewerker heeft alles gecheckt en alles is correct ingevoerd. Nu is het inmiddels 11.45 uur en ik heb nog steeds geen bereik. Er staat 'geen service' links bovenin mijn scherm.

Ook het herhaaldelijk aan- en uitzetten werkt niet.

Kan iemand ervoor zorgen dat ik eindelijk weer bereikbaar ben?

5 reacties

Badge +2
@chanti81,

Welkom op het forum!

Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag bekijk ik de netwerkinstellingen voor jou. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres, 06-nummer en het nieuwe simkaartnummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
@chanti81,

Welkom op het forum!

Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag bekijk ik de netwerkinstellingen voor jou. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres, 06-nummer en het nieuwe simkaartnummer nodig. In https://"http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29382"kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne


Hi Daphne,

Ik heb je de gegevens gestuurd, ben benieuwd.

groet,
Chantal
Badge +2
@chanti81,

Dank voor de melding. Helaas heb ik jouw privébericht nog niet ontvangen?

Daphne
@chanti81,

Dank voor de melding. Helaas heb ik jouw privébericht nog niet ontvangen?

Daphne


Ik probeer het nog een keer, ik zie het bericht ook niet niet meer bij verzonden staan....
Heb je het nu binnen? Staat wel bij verzonden items inmiddels.

Reageer