beantwoord

Activatie nummerbehoud en combivoordeel

• 21 maart 2016
  • 8 reacties
  • 414 keer bekeken

Vandaag (21-3-16) zou nummerbehoud uitgevoerd worden van 2 mobiele abonnementen ( komt van Hollandsnieuwe)
Gisteren SMS gekregen dat morgen (dus vandaag op 21e) tussen 09:00 - 17:30 nummerbehoud uitgevoerd wordt.
Vanochtend (06:56) kreeg ik weer zelfde SMS dat morgen tussen 09:00 - 17:30 nummerbehoud uitgevoerd wordt???
Vanochtend om 08:00 uur Telfort sim kaart erin gedaan, nog heden niet bereikbaar op mijn "oude" nummer.

Wat wordt het nou? Wordt nummerbehoud pas morgen actief?
icon

Beste antwoord door Aragorn 21 maart 2016, 14:59

Nadat nummerbehoud is ingegaan kun je het combivoordeel aanvragen. Gewoon wachten tot Hollandsenieuwe ermee stopt, dan weet je zeker dat je nummer om is.
Bekijk reactie

8 reacties

En ik kreeg net onderstaande e-mail ivm Combivoordeel, hoe het tot nu toe gaat ben ik niet echt blij mee.

Geachte De heer/Mevrouw

Op 19-02-2016 heeft u zich aangemeld voor Telfort CombiVoordeel. Deze aanmelding kan niet worden verwerkt, omdat wij eerder ook een online aanmelding van u hebben ontvangen.

Heeft u nog geen CombiVoordeel?
Het kan zijn dat uw eerdere aanmelding nog niet is verwerkt. U ontvangt een mail wanneer uw aanmelding is verwerkt en het gekozen voordeel ingaat.
Wilt u wisselen van voordeel?

Als CombiVoordeel actief is, is het mogelijk om uw voordeel om te wisselen voor een ander voordeel. Dit kunt u eenvoudig doen in Mijn Telfort. De wijziging van het gekozen CombiVoordeel gaat binnen een dag in.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/combivoordeel voor meer informatie en de voorwaarden.

Met vriendelijke groet,
Telfort
Reputatie 3
Nadat nummerbehoud is ingegaan kun je het combivoordeel aanvragen. Gewoon wachten tot Hollandsenieuwe ermee stopt, dan weet je zeker dat je nummer om is.
Nummerbehoud is gisteren in gegaan op allebei de nummers. Via website 2x Combivoordeel aangevraagd voor 2 mob nummers. Vanochtend kreeg ik onderstaande e-mail :@:@

Geachte heer ,

Op 21-03-2016 heeft u zich aangemeld voor Telfort CombiVoordeel. Deze aanmelding kan niet worden verwerkt, omdat wij eerder ook een online aanmelding van u hebben ontvangen.

Heeft u nog geen CombiVoordeel?
Het kan zijn dat uw eerdere aanmelding nog niet is verwerkt. U ontvangt een mail wanneer uw aanmelding is verwerkt en het gekozen voordeel ingaat.
Wilt u wisselen van voordeel?

Als CombiVoordeel actief is, is het mogelijk om uw voordeel om te wisselen voor een ander voordeel. Dit kunt u eenvoudig doen in Mijn Telfort. De wijziging van het gekozen CombiVoordeel gaat binnen een dag in.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/combivoordeel voor meer informatie en de voorwaarden.

Met vriendelijke groet,
Telfort
Reputatie 8
Badge +18
Inloggen op mijn Telfort mobiel en daar kun je precies zien of combivoordeel al is verwerkt
Gisteren heb ik ingelogd (voor allebei nummers) combivoordeel (2x zo veel data en minuten) aangevraagd. Een bevestiging email gekregen. Mijn verwachting was dat combivoordeel gelijk geactiveerd zou zijn omdat het mij zo verteld was en ook in e-mail staat bij voorwaarden.

Gekozen voordeel: Telfort CombiVoordeel: 2 keer zoveel min/MB/sms

Kloppen bovenstaande gegevens niet?
- Bij een verkeerd adres kunt u direct een nieuwe aanvraag doen.
- Bij een verkeerd telefoonnummer kunt u een nieuwe aanvraag doen zodra uw huidige aanmelding is afgewezen.
- U kunt uw voordeel wijzigen in Mijn Telfort zodra CombiVoordeel is ingegaan.

Wanneer gaat het voordeel in?
U ontvangt een e-mail van ons zodra het voordeel ingaat. Op het moment dat u aan de voorwaarden voldoet, gaat het voordeel binnen een dag in.
- Als u een mobiel nummer meeneemt van een andere aanbieder, gaat het voordeel in nadat uw nummer door Telfort is overgenomen
- Als u een nieuw abonnement heeft aangevraagd, gaat het voordeel in nadat uw nieuwe abonnement is geleverd en geactiveerd

Op een later moment extra mobiele nummer(s) toevoegen
U kunt tot vijf mobiele abonnementen aanmelden voor het CombiVoordeel 2 x zoveel minuten, sms'jes, en MB's in uw mobiele abonnement. Als u een mobiel nummer wilt toevoegen aan uw aanmelding, smst u gratis 'COMBIVOORDEEL AAN' naar 1255 met het mobiele Telfort nummer dat u wilt aanmelden.

Met vriendelijke groet,
Telfort

Nu krijg ik onderstaande foutmelding als ik via Telfort Mobiel inlog en combivoordeel aanklik

Je kunt momenteel je gekozen voordeel niet wijzigen
Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Erci, wat jammer dat er nog onduidelijkheid is over het CombiVoordeel. Kun je beide 06-nummers naar mij toesturen in een privébericht? Dan kijk ik dit voor je na.
Reputatie 3
Dat automatisch ingaan van eerder aangevraagd combivoordeel gaat nog altijd mis, dat had ik ook, maar gelukkig kon ik wel online opnieuw mijn verzoek indienen. En dat ging meteen goed. Waarschijnlijk omdat er langer dan een maand tussen zat, mijn oorspronkelijk verzoek en mijn verzoek na het nummerbehoud.
Aanvraag voor allebei nummers is eerste instantie mis gegaan. Voor nummer 1 en 2 wederom via site combivoordeel aangevraagd. Voor nummer 1 was aanvraag na een dag actief. Voor nummer 2 een foutmelding gekregen. Voor nummer 2 via sms Combivoordeel Aan aangevraagd. Na een dag was deze ook actief. Korte samenvatting: Het gaat dus niet automatisch, wat wel mijn verwachting was.

Reageer