beantwoord

Activatie nieuwe simkaart en nummerbehoud

• 12 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 972 keer bekeken

Beste Telfort,

Eerder vandaag heb ik de (grote) stap genomen om te wisselen van provider. In de bestelling heb ik aangegeven dat ik nummerbehoud wil laten ingaan op 20 september en dat Telfort dan ook mijn oude abonnement opzegt op 20 september, en het nieuwe abonnement bij Telfort in laat gaan op 20 september.
In de mail die ik na het maken van de bestelling echter heb gekregen, staat dat ik de nieuwe simkaart van Telfort zo spoedig mogelijk moet activeren, omdat dan pas de procedure voor nummerbehoud wordt ingezet. Vanaf dat moment zou ik dan ook, als ware het Prepaid, met die simkaart kunnen bellen.
Nu vroeg ik mij af: heb ik dan vanaf activatie van die simkaart tijdelijk een nieuw nummer (met die Telfort simkaart) en verandert dat nummer dan automatisch naar mijn gewenste nummer wanneer nummerbehoud is voltooid op 20 september?

Alvast zeer bedankt voor uw antwoord!
icon

Beste antwoord door Ingrid - Telfort 15 augustus 2014, 10:53

@JKTellie,

Welkom op het forum!

Als jij hebt aangegeven dat jouw nieuwe abonnement in gaat per 20 september met nummerbehoud, dan wordt je abonnement op die datum inderdaad geactiveerd en dan wordt jouw nummer actief bij ons. Je kunt je simkaart voor die tijd activeren. Je kunt dan de simkaart al gebruiken, maar je zult dan inderdaad tot die 20 september een tijdelijk nummer hebben op deze simkaart.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Ingrid
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
@JKTellie,

Welkom op het forum!

Als jij hebt aangegeven dat jouw nieuwe abonnement in gaat per 20 september met nummerbehoud, dan wordt je abonnement op die datum inderdaad geactiveerd en dan wordt jouw nummer actief bij ons. Je kunt je simkaart voor die tijd activeren. Je kunt dan de simkaart al gebruiken, maar je zult dan inderdaad tot die 20 september een tijdelijk nummer hebben op deze simkaart.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Ingrid

Reageer