activatie microsim, nu al 4 dagen
Donderdag mijn galaxy s3 binnengekregen en vrijdagochtend de bijgeleverde microsimkaart via de klantenservice laten activeren.
Nu ruim 4 dagen later doet de microsim het nog steeds niet en de oude blijft gelukkig vrolijk fuctioneren, meerdere keren weer gebeld met de klantenservice en eerst was er een storing met het activatiesyteem en de laatste keer is het doorgegeven aan de technische dienst.
Maar al met al blijf ik bellen maar zonder resultaat wat nu toch wel erg irritant begint te worden.
Kunnen jullie voor mij nakijken wat er nou precies aan de hand is???
Nu ruim 4 dagen later doet de microsim het nog steeds niet en de oude blijft gelukkig vrolijk fuctioneren, meerdere keren weer gebeld met de klantenservice en eerst was er een storing met het activatiesyteem en de laatste keer is het doorgegeven aan de technische dienst.
Maar al met al blijf ik bellen maar zonder resultaat wat nu toch wel erg irritant begint te worden.
Kunnen jullie voor mij nakijken wat er nou precies aan de hand is???
Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.