beantwoord

Abonnementen

• 15 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 352 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste Telfort,

Ik heb een glasvezel internetpakket. Hierin zit 200mbit internet, telefoon (die ik niet gebruik) en televisie met opnemen (3 kastjes).

Nu betaal ik elke maand €68,49 en dat vind ik best veel. Is die prijs nog van deze tijd of hebben jullie nog leuke acties voor bestaande klanten? Leuk dat nieuwe klanten korting krijgen, maar als bestaande klant wordt je eigenlijk afgestraft als je niet regelmatig overstapt.

Als dat niet het geval is, dan ga ik misschien toch op termijn weer terug op de kabel, want dan heb ik maar 1 TV kastje nodig en de rest op DVB-C en ben ik goedkoper uit en geniet ik de eeste maanden ook nog een flinke korting op het pakket.

Wat kan Telfort voor mij betekenen? Alvast dank voor uw reactie!
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 16 oktober 2018, 12:15

Ne hoor, zodra je jaarcontract is afgelopen kan je bellen (of je laten bellen) voor een nieuw jaarcontract met opnieuw korting. Dat doen er veel meer. 🤗
Je ruilt dan je maandelijkse opzeg mogelijkheid in voor de korting.
Het zal toch bellen, of laten bellen worden. Webcare mag/kan op het forum geen aanbiedingen doen. Dat moet via een winkel of telefoon.
Je kan trouwens bellen tot 21.00.

Contact met de klantenservice

Bel met https://tel:09009596 en spreek je vraag in
(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)
Tip! Heb je een technische vraag over Internet, TV of Bellen? Zorg dan dat je op locatie bent als je belt.
Openingstijden
Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi ferry.heibrink, ik lees dat je een alles-in-1 abonnement hebt. Je wilt nu graag weten of dit nog wel is wat bij je past. Dit omdat telefonie niet gebruikt wordt. Nu geef je aan dat nieuwe klanten een korting krijgen, deze heb jij ook ooit gehad. Om onze klanten te belonen hebben wij CombiVoordeel. Als je je diensten voor Thuis en mobiel met elkaar combineert krijg je leuke voordelen. Zo krijg je dubbele data en 5 euro korting op het abonnement voor Thuis of gratis Fox Sports eredivisie of gratis het Pluspakket.

Uiteraard wil ik ook graag eens meekijken naar jouw pakket. Zou je daarvoor jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen? Als je dat gedaan hebt, wil je dan hier een reactie achterlaten? Dan ga ik voor je kijken.
@ferry.heibrink

Je kan je via onderstaande link ook laten terugbellen.
Dan ktijg je iemand aan de telefoon die je huidige abo kan zien en je een goed aanbod kan doen voor een verlenging/nieuw jaarcontract.
Er van uitgaande dat je contractvrij bent, uiteraard. Anders moet je eerst het 1e jaar uitdienen.
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Reputatie 1
Badge
Dag,

Ik heb mijn klantnummer in mijn profiel gezet. Terugbellen is even geen optie ivm werk. Het forum lijkt me een prima medium. Eventueel via privebericht.

Einddatum van het contract is 12 maart 2016.

Mobiele telefoon combineren is op dit moment niet mogelijk. Ik heb een zakelijk Telfort toestel, maar dat heb ik vanuit mijn werk. Mijn vrouw heeft een andere provider en zit helaas nog vast aan haar huidige abonnement. Pluspakketten of Fox sports heb ik niets aan, Ned 1,2,3, RTL en SBS vind ik meer dan genoeg.

PS. die korting die ik ook ooit gehad heb, is alweer jaren geleden. In de tussentijd is er niets meer gebeurd, terwijl als je overstapt wel telkens korting krijgt. Is het dan verstandiger om over te stappen op de kabel en na een jaar weer terug? Da's toch eigenlijk ook zonde...? Het wordt zo wel in de hand gewerkt.

Mvg,

Ferry
Ne hoor, zodra je jaarcontract is afgelopen kan je bellen (of je laten bellen) voor een nieuw jaarcontract met opnieuw korting. Dat doen er veel meer. 🤗
Je ruilt dan je maandelijkse opzeg mogelijkheid in voor de korting.
Het zal toch bellen, of laten bellen worden. Webcare mag/kan op het forum geen aanbiedingen doen. Dat moet via een winkel of telefoon.
Je kan trouwens bellen tot 21.00.

Contact met de klantenservice

Bel met https://tel:09009596 en spreek je vraag in
(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)
Tip! Heb je een technische vraag over Internet, TV of Bellen? Zorg dan dat je op locatie bent als je belt.
Openingstijden
Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten
Reputatie 8
Badge +12
Je geeft aan dat telefonisch contact lastig is in verband met je werk. Ik wil je toch aanraden om jouw nummer achter te laten op de link die nelly jacoba eerder gaf. Mijn collega kan je hier nog beter in adviseren dan ik. Ze bellen overigens tot 21.00 uur. Dus als je vanavond jouw nummer achterlaat kan dat ook als dat beter past.

Reageer