Abonnement wijzigen

  • 31 december 2013
  • 0 reacties
  • 1354 keer bekeken

Reputatie 1
Beste ,

Sinds februari 2012 zijn wij al klant van Telfort.
In oktober 2013 de keuze gemaakt om over te stappen naar Telfort Glasvezel.
Alles inmiddels geregeld. Per 26 november 2013 is dat abonnement ook werkend opgeleverd. TOP!

Echter zijn wij tijdens deze overstap ook veranderd van "betaler". Telfort Internet, TV & Bellen (ADSL) staat op mijn vaders naam.
En ik heb betaal het glasvezel abonnement. Voor de duidelijkheid glasvezel gaat ADSL vervangen.

Dit ook uitgelegd aan de klantenservice (Afdeling "opzeggen?"). De klantenservice gaf aan dat het "automatisch" omgezet wordt, omdat beide abonnementen op hetzelfde adres staat. Wees maar gerust....

Nu zijn we dus ruim een maand verder. De maand december wordt gewoon gefactureerd en van mijn vader's rekening afgeschreven.
Terwijl de internet modem en tv decoder sinds 27 november 2013 al in de doos voor retour liggen.
Dit is erg onhandig. Graag in het vervolg geen uitspraken doen die niet waar zijn.

Ik neem in het nieuwjaar weer contact met jullie klantenservice op. Fijne jaarwisseling....

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer