beantwoord

Abonnement voor oud e-mailadres aanhouden

• 18 november 2017
  • 3 reacties
  • 294 keer bekeken

Beste,

Mijn vader heeft naast zijn internetabonnement, een abonnement voor het aanhouden een oud e-mailadres (12move). Hij betaalt hier € 4,-- per maand voor. Op dit moment wilt hij echter zijn gewone internet abonnement oversluiten naar Ziggo, vanwege het sport kanaal. Is het mogelijk om zijn abonnement voor het oude e-mailadres aan te houden, ook als hij dan dus geen Telfort Internet abonnement meer heeft?
Ik heb deze vraag ook telefonisch gesteld, maar kreeg niet het idee dat de helpdesk mijn vraag begreep. Vandaar hier nogmaals de vraag.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 18 november 2017, 16:06

*tromgeroffel*... het kan, in het geval van je vader! Dat komt omdat je vader nog een oud e-mail only abonnement én internetabonnement heeft. Deze twee abonnementen vallen onder twee verschillende klantnummers. Voor het e-mail basis abonnement blijft je vader dan wel betalen. Uiteraard houden we jullie het liefst bij ons als klant. Bestaande klanten kunnen overigens niet meer gebruik maken van e-mail only. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Yannick, goed dat je je vraag hier stelt. Jammer om te lezen dat je vader wil overstappen. Om welk kanaal gaat het precies? Ik moet er even induiken om te kijken hoe het precies zit en daarvoor wil ik ook graag wat gegevens van je hebben.Dan kan ik je daarna duidelijkheid geven. Wil je mij een privébericht toesturen met hierin het e-mailadres waar het om gaat, de adresgegevens van je vader en de naam waarop het contract staat?
Reputatie 6
Badge +12
*tromgeroffel*... het kan, in het geval van je vader! Dat komt omdat je vader nog een oud e-mail only abonnement én internetabonnement heeft. Deze twee abonnementen vallen onder twee verschillende klantnummers. Voor het e-mail basis abonnement blijft je vader dan wel betalen. Uiteraard houden we jullie het liefst bij ons als klant. Bestaande klanten kunnen overigens niet meer gebruik maken van e-mail only. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Yannick, is het gelukt om je te laten terug te bellen via de link die ik je privé heb gestuurd? Als ik nog iets hierin kan betekenen, geef gerust een gil 🙂.

Reageer