beantwoord

abonnement verlengen telfort en nummer meenemen naar kpn

• 17 april 2012
  • 1 reactie
  • 1745 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement bij telfort die binnekort afloopt en ik wil dat nummer meenemen naar een kpn abonnement. Tegelijkertijd wil ik een nieuw sim only abonnement bij telfort nemen met dus een nieuw nummer.

Betaal ik dan voor dat nieuwe abonnement bij telfort 30 euro administratiekosten of kan ik mijn oude abonnement verlengen en dan een nieuw nummer krijgen?

Lastig verhaal, de tmevrouw van de telefonische klantenservice snapte het niet, dus ik probeer het hier.
icon

Beste antwoord door Laila 18 april 2012, 10:10

Welkom op het forum Bolus! Zodra wij uw telefoonnummer overzetten naar een andere provider, wordt uw huidige abonnement beëindigd. U kunt dus niet uw nummer meenemen en uw huidige abonnement voorzetten met een nieuw nummer. Voor een nieuw abonnement betaalt u inderdaad €30 aansluitkosten.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum Bolus! Zodra wij uw telefoonnummer overzetten naar een andere provider, wordt uw huidige abonnement beëindigd. U kunt dus niet uw nummer meenemen en uw huidige abonnement voorzetten met een nieuw nummer. Voor een nieuw abonnement betaalt u inderdaad €30 aansluitkosten.

Laïla

Reageer