abonnement verlengen

• 21 mei 2012
  • 3 reacties
  • 2056 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik vind het apart dat als je inmiddels 10 jaar een abonnement hebt bij Telfort, je geen speciale aanbieding krijgt bij het verlengen van je abonnement.

Het enige verschil met iemand die een nieuw abonnement afsluit, is dat diegene 30 euro aansluitkosten moet betalen.

Telfort hoe kan dit? Je mag je vaste trouwe klanten toch wel belonen met een voordeel?

gr. Evi

3 reacties

Badge +2
@Evi,

Welkom op het forum! Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het huidige verlengingsaanbod. Graag gaan wij telefonisch het gesprek met u aan. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, geboortedatum, 06-nummer en eventueel een alternatief telefoonnummer aan mij kenbaar maken.

Daphne

Daphne
En helaas... we zijn 10 dagen verder en er is nog geen actie ondernomen door telfort, excuses ontvangen dat er wederom z.s.m. contact wordt opgenomen en ik ben nog steeds wachtende.....!
Vaste klanten tevreden houden daar kan telfort m.i. nog iets van leren!

@Evi, Welkom op het forum! Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het huidige verlengingsaanbod. Graag gaan wij telefonisch het gesprek met u aan. In [url=" private.php?do='newpm&u=29382]een privébericht[/url] kunt u uw naw-gegevens, geboortedatum, 06-nummer en eventueel een alternatief telefoonnummer aan mij kenbaar maken. Daphne Daphne
Badge
Ik vind het apart dat als je inmiddels 10 jaar een abonnement hebt bij Telfort, je geen speciale aanbieding krijgt bij het verlengen van je abonnement.

Het enige verschil met iemand die een nieuw abonnement afsluit, is dat diegene 30 euro aansluitkosten moet betalen.

Telfort hoe kan dit? Je mag je vaste trouwe klanten toch wel belonen met een voordeel?

gr. Evi

Ik ben het helemaal met je eens, ook is het vaag dat je nu ineens 2 maanden voor einde contractdatum kan verlengen, dit was toch eerder 3 maanden??

Reageer