beantwoord

Abonnement verlengd, toestel niet voorradig

• 20 november 2019
  • 4 reacties
  • 189 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Op 31 augustus heb ik mijn abonnement verlengd en gekozen voor een nieuw toestel, de Samsung S9. Dit toestel is echter nog steeds niet geleverd en mijn huidige abonnement loopt einde november af.

Bestel nm: 1908318561

Ik heb al meerdere malen in de winkel geïnformeerd naar de status daarvan, maar krijg geen duidelijkheid.

Ik wil graag zsm duidelijkheid. Als de S9 niet op heel korte termijn leverbaar is, dan wil ik mijn nieuwe abonnement annuleren en mijn huidige abonnement nog een maand laten doorlopen zodat ik naar andere provider kan overstappen.

Ik verneem graag de mogelijkheden.

Dank alvast!

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 21 november 2019, 14:21

Dag @Reva. Van harte welkom hier. Volkomen logisch dat je graag wilt weten wanneer je je toestel gaat ontvangen. Het duurt ook al wel ontzettend lang. Ik heb het voor je nagekeken en het lijkt er helaas op dat je toestel niet meer leverbaar is. :disappointed:  Het lijkt me inderdaad goed om je verlenging te annuleren. Vervolgens kun je verlengen met een ander toestel of bijvoorbeeld via een externe dealer, zoals Belsimpel.nl of GSMWeb. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Reva. Van harte welkom hier. Volkomen logisch dat je graag wilt weten wanneer je je toestel gaat ontvangen. Het duurt ook al wel ontzettend lang. Ik heb het voor je nagekeken en het lijkt er helaas op dat je toestel niet meer leverbaar is. :disappointed:  Het lijkt me inderdaad goed om je verlenging te annuleren. Vervolgens kun je verlengen met een ander toestel of bijvoorbeeld via een externe dealer, zoals Belsimpel.nl of GSMWeb. 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Reva. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat het is gelukt om je bestelling te annuleren en je inmiddels een nieuw toestel in huis hebt. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Reputatie 1

Hallo,

Dank voor je reactie,en sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.

Het is gelukt om mijn nieuwe abonnement,met die niet meer leverbaar S9 te annuleer.

Vervolgens heb ik nog gebeld met de klantenservice .

Heb toen nieuw maandelijks opzegbaar abonnement afgesloten zónder toestel.

Dan kan ik komende tijd in elk geval bellen en stap ik later evt over naar een goedkopere provider.

Dank voor je hulp.

Groeten.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Reva. Geen enkel probleem hoor. Goed om te lezen dat het is gelukt om je abonnement te annuleren. Je kunt inderdaad altijd nog even om je heen kijken. :slight_smile:  Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt, dan weet je me te vinden. 

Reageer