beantwoord

Abonnement Thuis verlengen

• 8 februari 2019
  • 2 reacties
  • 569 keer bekeken

Ik heb al jaren televisie en internet van telfort en is al geruime tijd maandelijks opzegbaar, er is nu leuke actie als ik telfort tv en internet neem voor 1 jaar voor een goedkoper tarief, kan ik nu opnieuw een jaar contract afsluiten voor dat voordelige tarief? en loopt dan alles door?
Vriendelijk Groeten Kees Brouwer
icon

Beste antwoord door Galdor68 8 februari 2019, 12:28

Nee niet alles loopt door. Je gaat zoals je zelf al schrijft een nieuw contract aan met een ander aanbod. Waaronder minder tv kanalen dan je nu wellicht hebt, en goed aangeven in dien nodig dat je een telefoon nummer wil behouden, wat dan ook een extra factuur regel € 2,50 per maand oplevert.

Kortom even goed afwegen wat er gaat veranderen anders kan dit onverwachte frustraties mee brengen. Over 1 jaar gezien een leuk bedrag wat je uitspaart zelf zou ik deze prijzen graag permanent zien zeker met het huidige aanbod.
Bekijk reactie

2 reacties

Nee niet alles loopt door. Je gaat zoals je zelf al schrijft een nieuw contract aan met een ander aanbod. Waaronder minder tv kanalen dan je nu wellicht hebt, en goed aangeven in dien nodig dat je een telefoon nummer wil behouden, wat dan ook een extra factuur regel € 2,50 per maand oplevert.

Kortom even goed afwegen wat er gaat veranderen anders kan dit onverwachte frustraties mee brengen. Over 1 jaar gezien een leuk bedrag wat je uitspaart zelf zou ik deze prijzen graag permanent zien zeker met het huidige aanbod.
Reputatie 8
Badge +9
Hi Kees, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom!

Goed dat je voor de zekerheid je vraag hier stelt, als je daarover twijfelt. Ik zie dat Galdor je al op weg geholpen heeft. Er kunnen verschillen zitten in de oudere en nieuwe pakketten. Ik raad je vooral aan om de bevestiging die je hiervan krijgt goed door te nemen. Daar zie je precies wat er bij je nieuwe pakket krijgt, en wat niet. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust 🙂

Reageer