beantwoord

Abonnement prijs schiet omhoog bij wijziging

• 8 april 2020
  • 26 reacties
  • 525 keer bekeken

Reputatie 1

Ik kan via mijn telfort internet, bellen en tv een 2e ontvanger bestellen voor interactieve tv.Abonnement kost mijn nu met 1ontvanger 46 euro.Dan zie ik na het aanvinken 2e ontvanger 51 euro en als ik naar bestellen ga zie ik opeens een maand prijs van 63 euro.?????? Graag een reactie.

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 april 2020, 10:10

Goedemorgen @Snowboard, fijn om te horen dat de wijziging nu goed gegaan is, en dat je ook de bevestiging binnen hebt en alles klopt :slight_smile: Zo hoort het natuurlijk. 

Ook fijn dat je de tweede ontvanger al hebt, en dat alles gelukt is! Ik zorg dat er nog een tv-ontvanger jouw kant op komt ter vervanging van de eerste, waarmee je ook Netflix kan bekijken. De oude tv-ontvanger kan je daarna gratis naar ons terugsturen. Ik hoor graag of alles ook daarmee is gelukt. 

Bekijk reactie

26 reacties

Hallo @Snowboard , ik heb net ook even ingelogd bij THUIS, ik denk dat TFT er mee aan het werk is, want ik zie geen huidig abo en bij extra's bestellen kom ik ook niet binnen, een software-issue denk ik.

Probeer het later nog eens of bel met 0900 9596 of Twitter of ga even Facebooken.

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie Jan.Ik heb het daarom meermalen gedaan en kom al dagen op hetzelfde verhaal uit.Daarom hoop ik hier op een reactie van telfort.

Hallo @Snowboard , bij mij lukt het nu wel, als ik 1 tv extra toevoeg wordt het gewoon €5 duurder.

Reputatie 1

Nou helaas  echt niet hoor.Weer gedaan.Nogmaals als je de 2e ontvanger selecteerd en volgende drukt en op de volgende pagina komt staat het bij mij nog steeds op € 63,99.Dus ga ik maar ff niet door met de bestelling tot ik weet waarom dit is.Ik heb het dus niet over die 51 euro die links onderin verschijnt want dat is juist.

Reputatie 1

Reputatie 1

Dit scherm krijg je dan.Eerder op de dag gemaakt maar is nog steeds

Hallo @Snowboard , ik heb via de pc gekeken, als jij nu ook eens via de pc kijkt, krijg je dan hetzelfde te zien als op de phone?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Snowboard, als je een tv-ontvanger van 5 euro per maand toevoegt is het inderdaad wel gek dat het maandbedrag meer dan dat omhoog gaat! Ik heb er zo ook geen verklaring voor, maar ik kijk graag voor je wat hierover te zien is. Zou je daarvoor jouw postcode en huisnummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna een seintje geeft dat je dat hebt gedaan kunnen we met je meekijken. 

Reputatie 1

Hoi @Snowboard, als je een tv-ontvanger van 5 euro per maand toevoegt is het inderdaad wel gek dat het maandbedrag meer dan dat omhoog gaat! Ik heb er zo ook geen verklaring voor, maar ik kijk graag voor je wat hierover te zien is. Zou je daarvoor jouw postcode en huisnummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna een seintje geeft dat je dat hebt gedaan kunnen we met je meekijken. 

Hallo Jasper,

Postcode en huisnummer staan nu in mijn profiel.

Reputatie 1

Nu ook via de pc geprobeerd en ik zie wat er gebeurd.Hij gooit na het toevoegen van de ontvanger mijn korting van €12,99 eraf.Dit is mogelijk de korting op fox sport.Geen idee eigenlijk.Daarom komt er dus €5, ( 2e ontvanger) en de korting die verdwijnt €12,99 in het maandbedrag.Dus op deze manier ga ik voor een 2e ontvanger €17,99 betalen.Waarom gebeurt dit is mijn vraag.Misschien omdat mijn abonnement hierdoor wijzigd?

Het lijkt er op dat het Combivoordeel korting (Fox Sports) wordt uitgezet tijdens het doen van de bestelling, dat mag uiteraard niet. Sommige wijzigingen hebben inderdaad gevolgen op lopende kortingen, dat zou hier niet het geval moeten zijn. 

Voor de goede orde je zet enkel een vinkje bij de tweede ontvanger? Je vinkt niet zelf Fox Sports aan in dat zelfde scherm bij de extra pakketten dat is namelijk niet nodig.

Reputatie 1

Het lijkt er op dat het Combivoordeel korting (Fox Sports) wordt uitgezet tijdens het doen van de bestelling, dat mag uiteraard niet. Sommige wijzigingen hebben inderdaad gevolgen op lopende kortingen, dat zou hier niet het geval moeten zijn. 

Voor de goede orde je zet enkel een vinkje bij de tweede ontvanger? Je vinkt niet zelf Fox Sports aan in dat zelfde scherm bij de extra pakketten dat is namelijk niet nodig.

Hallo Galdor68,

Het enige wat ik doe is inderdaad alleen het vinkje voor een 2e ontvanger aanvinken, meer doe ik niet.Daarom snap ik het ook niet.

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @Snowboard, Jasper heeft vakantie, daarom reageer ik nu in jouw topic. Wat gek dat de korting wegvalt als je een wijziging aan jouw abonnement wilt doen, dat zou inderdaad niet moeten. 

Gaat het puur en alleen om het toevoegen van een tweede tv-ontvanger? Wat we kunnen doen is dat ik 'm voor je toevoeg, en dat we dan kijken wat er met de korting gebeurt. Mocht die onverhoopt toch wegvallen, kan ik daar ook voor je achteraan gaan. Is dat een goed idee?

Reputatie 1

Hallo @Snowboard, Jasper heeft vakantie, daarom reageer ik nu in jouw topic. Wat gek dat de korting wegvalt als je een wijziging aan jouw abonnement wilt doen, dat zou inderdaad niet moeten. 

Gaat het puur en alleen om het toevoegen van een tweede tv-ontvanger? Wat we kunnen doen is dat ik 'm voor je toevoeg, en dat we dan kijken wat er met de korting gebeurt. Mocht die onverhoopt toch wegvallen, kan ik daar ook voor je achteraan gaan. Is dat een goed idee?

Ja prima

Reputatie 8
Badge +10

@Snowboard Helemaal goed. Ik heb de tweede tv-ontvanger zojuist voor je aangevraagd, en voor zover ik nu kan zien gaat alles goed. De korting door CombiVoordeel blijft ook gewoon aan staan. Laat je weten of de bevestiging die je vandaag of morgen ontvangt er ook goed uit ziet?

Reputatie 1

Hallo Alexandra, 

Tot nu toe 17-4-2020  10:00 uur heb Ik nog steeds geen bevestiging ontvangen.Zit ook niet in mijn spam.Zie in mijn app van telfort thuis ook niks erover staan.

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort 

Nog steeds geen bevestigingsmail gehad, maar wel een track &trace code voor een installatiepakket.Nu alleen nog hopen dat mijn maandbedrag enkel met €5 omhoog gaat.

Alvast bedankt👍

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort 

Ik heb inmiddels de bevestiging van de bestelling binnen via mijn mail, waarop ook het juiste maandbedrag staat.Dus lijkt allemaal goed te gaan.

Bedankt voor de hulp.🙂

Met vriendelijke groet. L.

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort 

Hallo, 

Ik heb inmiddels mijn 2e ontvanger binnen 👍top geregeld. Ik zie dat er tegenwoordig ook Netflix op zit. Kan ik misschien voor mijn 1e ontvangen die nu nog een Motorola 1853 is ook een nieuwe met Netflix erop krijgen.

Zou fijn zijn

Alvast bedankt.

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @Snowboard, fijn om te horen dat de wijziging nu goed gegaan is, en dat je ook de bevestiging binnen hebt en alles klopt :slight_smile: Zo hoort het natuurlijk. 

Ook fijn dat je de tweede ontvanger al hebt, en dat alles gelukt is! Ik zorg dat er nog een tv-ontvanger jouw kant op komt ter vervanging van de eerste, waarmee je ook Netflix kan bekijken. De oude tv-ontvanger kan je daarna gratis naar ons terugsturen. Ik hoor graag of alles ook daarmee is gelukt. 

Reputatie 1

Ik laat je wat weten, bedankt

Reputatie 1

Hallo Alexandra, 

Vandaag de nieuwe ontvanger gekregen, maar het kan niet altijd vlekkeloos verlopen, erg raar maar er zit geen afstandbediening in de doos en op de oude zit geen netflix knop.Kan jij een afstand bediening laten bezorgen met de Netflix knop erop natuurlijk.Ook kan ik het tweede kastje niet activeren want het systeem zegt" het maximum aantal tv ontvangers is bereikt foutcode 64.Kan daar ook iets aan.gedaan worden.

Alvast bedankt.

Hallo @Snowboard , die andere afstandsbediening, het nieuwe type dus, is voorbehouden aan KPN klanten en niet voor Telfort-klanten.

Een oude decoder zal eerst door TFT afgemeld moeten worden voor dat die nieuwe weer aangemeld kan worden.

Reputatie 8
Badge +10

@Snowboard Fijn dat je 'm al ontvangen hebt! Wel gek dat het aanmelden niet lukte, omdat ik de oude tv-ontvanger wel ‘gemarkeerd’ had om verwijderd te worden. Ik heb bij deze de oude ontvanger er helemaal uit gegooid, dus het aanmelden moet nu goed gaan :slight_smile:

Voor wat betreft de afstandsbediening klopt het antwoord hierboven van JanD helemaal. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken, voor Telfort zijn er geen afstandsbedieningen met Netflix knop erop. Je kan Netflix via ‘Apps op TV’ in het menu benaderen, of door naar zendernummer 200 te gaan.

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Goedemorgen,  

2e nieuwe ontvanger ( vervanger van mijn eigenlijke oude  ontvanger)werkt nu ook dus alles is nu rond.Oude model stuur ik op.Voor de 2e ontvanger blijf ik mijn oude afstandsbediening gebruiken, is prima. Hoewel ik het raar vindt dat bij het eerste pakket alles compleet van KPN was( incl KPN doos) en dat hier wordt gezegd die afstandbediening is voorbehouden aan KPN klanten.Telfort thuis is officieel nog steeds geen KPN. Maar goed ik ben zeer tevreden met de afhandeling hier en daar gaat het om.

Bij deze bedankt voor alle hulp van iederéén.

Fijn weekend, groetjes L.

Reageer