beantwoord

Abonnement ophogen tijdens looptijd: normale verschil bijbetalen per maand?

• 21 februari 2016
  • 4 reacties
  • 495 keer bekeken

Ik wil graag een sim-only abonnement afsluiten maar ben er nog niet uit welke qua minuten.

Een 300 mins abo kost me 9,- pmnd
een 500 mins abo kost kost 14,-.

• Als ik een 300 mins abo neem en hem later ophogen naar 500 mins, is het dan een kwestie van die 5,- pmnd bijbetalen?

• En kan je hem ook weer verlagen naar je oorspronkelijke 300 mins?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 21 februari 2016, 19:40

Wat de preciese prijs is als je het verhoogd naar 500 minuten weet ik niet. Wel weet ik dat je de 500 minuten ook weer voor een actieprijs krijgt.

Als je met 300 minuten neemt dan kan je altijd terug naar de 300 minuten in contract. Je kan nooit lager dan de bundel die je hebt genomen bij het afsluiten. Dus je kan verhogen naar 500 in contract en ook altijd weer terug naar de 300. Je kan nooit lager dan 300 minuten.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Wat de preciese prijs is als je het verhoogd naar 500 minuten weet ik niet. Wel weet ik dat je de 500 minuten ook weer voor een actieprijs krijgt.

Als je met 300 minuten neemt dan kan je altijd terug naar de 300 minuten in contract. Je kan nooit lager dan de bundel die je hebt genomen bij het afsluiten. Dus je kan verhogen naar 500 in contract en ook altijd weer terug naar de 300. Je kan nooit lager dan 300 minuten.
ah bedankt voor je reactie...

is er iemand van telfort die me antwoord op deze vraag kan geven:

Een 300 mins abo kost me 9,- pmnd
een 500 mins abo kost kost 14,-.

• Als ik een 300 mins abo neem en hem later ophogen naar 500 mins, is het dan een kwestie van die 5,- pmnd bijbetalen?
Reputatie 3
Aangezien dit de normale jaarprijzen zijn, jazeker! Telfort zal dit hier zeker bevestigen.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Bob, dat klopt als een bus. Verhogen kan altijd en verlagen tot het oorspronkelijke bedrag kan ook. Je kunt het abonnement alleen niet lager instellen dan de bundels waarmee je gestart bent.

Reageer