beantwoord

Abonnement opgezegd geen bevestiging en verkeerde adres op facturen

• 4 april 2018
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Hallo,
Ik ben 3 jaar geleden verhuisd en nu zie ik op de facturen mijn oude adres staan terwijl in mijn telfort het adres wel goed staat!

Daarnaast ben ik overgestapt met overstapservice naar een andere provider. Ik heb een mail gehad dat het abonnement opgezegd gaat worden. In die mail staat een datum in het verleden. En verdere informatie heb ik nog niet gehad. Wel dat nu voor deze maand het volledige bedrag is afgeschreven terwijl het abonnement tot gisteren 3 april zou moeten lopen.
Wellicht dat dit fout is gegaan doordat er meerdere adressen verkeerd bij jullie in het systeem staan?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 april 2018, 16:01

Hoi RubenR6, wat jammer dat je overgestapt bent. Ik zie dat de opzegging per vandaag is doorgevoerd naar aanleiding van het overstapverzoek en je abonnement is afgesloten. Hiervan is gisteren een e-mail ter bevestiging van gestuurd. Er is al een eindafrekening gemaakt, waarin de te veel berekende abonnementskosten vergoed worden. Omdat je abonnement inmiddels is afgesloten, kan ik het adres niet meer aanpassen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi RubenR6, wat jammer dat je overgestapt bent. Ik zie dat de opzegging per vandaag is doorgevoerd naar aanleiding van het overstapverzoek en je abonnement is afgesloten. Hiervan is gisteren een e-mail ter bevestiging van gestuurd. Er is al een eindafrekening gemaakt, waarin de te veel berekende abonnementskosten vergoed worden. Omdat je abonnement inmiddels is afgesloten, kan ik het adres niet meer aanpassen.

Reageer