beantwoord

Abonnement mogelijk op 1 ISRA-punt in huis met 1 adres (en meerder ISRA-punten)

• 28 december 2015
  • 11 reacties
  • 668 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Graag wil ik een internet abonnement bij jullie bestellen echter ik weet niet helemaal zeker of dit mogelijk is. De situatie is namelijk als volgt: ik huur een ruimte op 1 adres waar meerdere ruimtes aanwezig zijn met elk een eigen ISRA punt met een eigen 'ISRA punt nummer'. Nu is de postcode en huisnummer + toevoeging van al deze ruimtes hetzelfde, is het dan wel mogelijk om voor mijn specifieke ISRA punt een abonnement te verkrijgen?

De adresgegevens en ISRA punt gegevens verstrek ik graag in een privé bericht.

Groet Tim
icon

Beste antwoord door Timo1234 19 januari 2016, 22:10

Alles werkt hoor! Ik stuur dit berichtje vanaf m'n laptopje middels m'n nieuwe internetverbinding dus het is nu echt een feit 😉. Nogmaals bedankt, fijne service zo.

Groet Tim
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Oké dan, Tim! Fijn om te lezen. Houd me op de hoogte van de vorderingen, ben erg benieuwd naar de afloop. 🙂
Goedemiddag Michael,

Ik ben reeds twee keer gebeld (vorige week donderdag en vrijdag) met nog wat vragen over de aansluiting, dit is uitgelegd en was allemaal duidelijk, aansluiting zou 19-1 moeten werken echter ik ben nog in afwachting van een mail met daarin de bevestiging van de afspraken. Tot op heden heb ik nog geen mail ontvangen met alle info omtrent mijn abonnement, deze zou ik na het contact afgelopen donderdag ontvangen.

Zou je na kunnen gaan wat de status is?

Wederom alvast bedankt.

Groet Tim
Reputatie 8
Badge +2
Hé Tim. Jouw vraag staat reeds uit bij de klantenservice. Je mag ervan uitgaan dat je hier begin volgende week over gebeld wordt. Laat je me weten wat hieruit komt? Erg benieuwd!
Hallo Michael,

mijn bericht van gisteren kan je als niet verzonden beschouwen, ik heb gisteren de post incl. installatiepakket ontvangen, zou moeten werken vanaf 20 januari. Lijkt er dus op dat het zo goed als geregeld is!

Dank voor je hulp!

Groet Tim
Alles werkt hoor! Ik stuur dit berichtje vanaf m'n laptopje middels m'n nieuwe internetverbinding dus het is nu echt een feit 😉. Nogmaals bedankt, fijne service zo.

Groet Tim
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Tim, mijn collegae hebben jou benaderd en geven aan dat alles naar wens is verlopen. Hoe heb jij ervaren? Bedankt voor je reactie alvast.
Hallo Michael,

Ik ben 2 dagen geleden netjes geholpen en we hebben een internet abonnement afgesloten, als het goed is op de aansluiting van de ruimte die ik huur dus als dat klopt dan heb ik helemaal tevree.

Ik zou via de mail nog wel een bevestiging ontvangen met de afspraken maar tot op heden heb ik nog geen mailtje voorbij zien komen. Had zojuist wel een oproep gemist van de klantenservice dus heeft er hoogstwaarschijnlijk mee te maken, ik wacht het volgende telefoontje even af.

Groet Tim
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Tim! Welkom! Fijn dat je overweegt een Telfort-gebruiker te worden. Om een direct antwoord op jouw vraag te geven: jazeker, is mogelijk. Indien het lastig is om het daadwerkelijke ISRA te vinden, kunnen we een KPN-monteur op pad sturen om deze voor je te lokaliseren. Geef in een privéberichtje aan wat de postcode en huisnummer zijn van het adres, ik zal voor je kijken naar de specifieke mogelijkheden.
Reputatie 8
Badge +2
Heel goed, Tim! Houd je op de hoogte? Aannames ben ik niet zo'n fan van. Ik wil feiten! 🙂
Hallo Michael, dankje, ik wacht het telefoontje van de klantenservice af. Kan ik ze zelf ook even bellen om e.e.a. te bespoedigen of is er een specifiek persoon / afdeling die mij benadert en reeds op de hoogte is?

Groet Tim
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Tim. Goed nieuws! Fijn om te lezen; veel plezier ervan hè!

Reageer