Abonnement gebruikt voor de ingangsdatum

• 11 april 2012
  • 0 reacties
  • 1840 keer bekeken

Bij het overzetten van het abonnement van T-mobile naar Telfort heb ik een tijdelijk nummer gekregen omdat mijn nummerportering een maand zou duren. De kosten voor dit tijdelijke nummer zijn nu blijkt: 215 euro!. Wat blijkt: het 0-uren contract wat ik van Telfort krijg, kan, (zoals de medewerker zegt...) je maar beter niet gebruiken! Echter dit zegt ze NA de factuur van 215 euro en niet bij het afsluiten/opsturen van het tijdelijke 0-uren contract. Hoe kan het dat ik een tijdelijk nummer krijg, maar niet de waarschuwing dat ik dit nummer niet moet gebruiken?

Vervolgens verwijst ze me door naar de algemene voorwaarden. Wat blijkt: In de algemene voorwaarden staat niks over het tijdelijke 0-uren contract. Wanneer ik vraag aan of de medewerkster me dan kan laten zien, waar dit wel staat in de algemene voorwaarden, zegt ze: ik ga de algemene voorwaarden niet aan je voorlezen hoor! Het is je eigen verantwoording dat je hebt getekent.

Oftewel, Telfort helpt me aan een tijdelijk nummer omdat de nummerportering een maand langer duurt dan afgesproken, maar berekent een verschrikkelijk hoog tarief, zonder dat ze me vooraf op de hoogte stellen van de hoge kosten, en verwijzen vervolgens naar algemene voorwaarden waar niks in wordt vermeld over dit 'tijdelijke contract'

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer