beantwoord

abonnement gaat eerder in, dan aangegeven...

• 14 april 2016
  • 18 reacties
  • 451 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een melding van jullie ontvangen dat mijn abonnement ingaat op 22 april. Ik heb duidelijk tijdens het bestellen de datum van 1 mei doorgegeven. Ik zou dan ook graag willen dat mijn abonnement op 1 mei ingaat en niet eerder. Hoe kan het dat jullie een andere ingangsdatum aangeven?

Daarnaast heb ik ook nog geen bevestiging gehad dat mijn huidige abonnement is opgezegd bij KPN. Ik zou deze ook graag willen ontvangen. Straks zit ik met dubbele kosten en dat is ook zeker niet de bedoeling...

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Stephen 23 mei 2016, 13:38

Hallo Amber, bedankt voor je reactie op mijn privébericht. Je hebt aangegeven tevreden te zijn met de oplossing. :D
Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo AAGM86, welkom op het forum en wat fijn dat je naar ons bent overgestapt! Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Sta je er ook open voor dat de verbinding gewoon 22 april wordt opgeleverd en dat je dan de dagen dat je eerder bent opgeleverd niet hoeft te betalen?

Indien je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice dan zijn dubbele kosten altijd voor onze rekening. Ik zal dit dan ook intern doorzetten zodra ik je gegevens heb ontvangen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens AAGM86, ik zie in het systeem dat je verbinding vandaag is opgeleverd. Kun je controleren of je gebruik kunt maken van de diensten?
Beste Stephen, Bedankt voor je antwoord. Ik heb daar nog geen tijd voor gehad. Ik zou graag eerst een bevestiging willen krijgen dat mijn huidige abonnement bij KPN is stopgezet, voordat ik eigenlijk iets wil installeren.
Reputatie 8
Badge +16
Ik begrijp het. Zojuist heb ik mijn collega's hierover op de hoogte gesteld. Zij nemen binnen twee werkdagen contact met jou op en zullen je dan informeren over je opzegging bij KPN. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kun je mij gerust benaderen in de tussentijd.
Beste Stephen,

Ik heb net van KPN vernomen dat zij nog geen opzegging hebben gehad. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik eerst schriftelijk wil horen dat er bij KPN het abonnement is stopgezet :)

Fijn weekend.
Beste Stephen,

Ik heb helaas nog steeds niets vernomen. Ik heb ook al 2 weken terug gemaild maar nooit antwoord daarop gehad. Aangezien 22 april al redelijk snel komt, wil ik nu wel eens de bevestiging hebben dat KPN is stopgezet. Ik heb namelijk van hen vernomen dat zij nog niets hebben gehad van jullie. En dat terwijl jullie mijn aanmelding al 2,5 week terug hebben ontvangen.

Zou je aub hier iets aan kunnen doen?

BVD.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo AAGM86, mijn collega heeft vandaag geprobeerd om contact met jou op te nemen, maar helaas zonder succes. Deze zal nog een poging wagen. Ik heb vernomen dat de opzegging bij KPN is geannuleerd in verband met verkeerd aangeleverde gegevens. Hiervan zou je op 11 april een mail hebben ontvangen. Kun je dit controleren?
Beste Stephen, ik werk tot 17.00u dagelijks dan kan ik niet opnemen. Ik heb helaas geen e-mail ontvangen op 11 april. Ik heb ook bij de ongewenste emails gekeken. Vervelend!
Welke gegevens zijn dan verkeerd aangeleverd? Ik heb namelijk het juiste klantennummer van kpn doorgegeven
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb begrepen dat er vanmiddag contact is geweest. Is alles nu duidelijk of kan ik nog iets voor je betekenen?
Beste Stephen,

Bedankt voor je bericht. Doordat het niet is gegaan zoals het moest gaan heb ik nu zojuist mijn contract bij KPN zelf opgezegd, waardoor ik dus met dubbele kosten zit. Ik had begrepen van je collega dat ik een vergoeding kan aanvragen omdat het contract eerder in gaat dan aangegeven.
Zou je kunnen aangeven waar ik dat kan doen? BVD
Reputatie 8
Badge +16
Dat kan ik ook voor je doen. :)
Heb je ook gecontroleerd of je verbinding het al doet?
Beste Stephen,

Dat zou fijn zijn, als je dat voor mij zou kunnen doen. Ik heb geprobeerd het aan te sluiten. Ik kan verbinding maken met het netwerk maar heb geen toegang tot het internet. Er is geen wifi verbinding. Ik heb KPN nu nog dat half mei dus ik maak daar gebruik van zolang ik kan. Zodra dat echt stop gezet is zal ik telfort aansluiten.
Beste Stephen, krijg ik daarvan ook een bevestiging van die vergoeding? Zou fijn zijn als dat per e-mail bevestigd kan worden.

Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo AAGM86, we kunnen pas tot vergoeding overgaan zodra wij er zeker van zijn dat je ook een werkende verbinding hebt. Je verbinding bij Telfort is al actief dus ik wil je dan ook adviseren om hiervan gebruik te maken door het modem aan te sluiten. Daarna kunnen wij de dubbele kosten voor je crediteren. In afwachting van jouw reactie.
Beste Stephen,
Bij deze wil ik laten weten dat mijn modem eindelijk is aangesloten. Ik heb een aantal problemen gehad met het aansluiten van de modem waardoor er een monteur langs moest komen. Ik zou je bij deze dan ook willen vragen om over te gaan tot een vergoeding. Bij voorbaat dank.

Mvg. Amber
Reputatie 8
Badge +16
Beste Amber, wat fijn dat het modem eindelijk is aangesloten. Zie je privébericht.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Amber, bedankt voor je reactie op mijn privébericht. Je hebt aangegeven tevreden te zijn met de oplossing. :D
Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.