beantwoord

Abonnement beindigen ivm verhuizing

• 11 maart 2018
  • 5 reacties
  • 180 keer bekeken

Eind april verhuis ik naar een dorp waar geen glasvezel beschikbaar is.
Maximaal haalbare snelheid is 50Mb.
Kan ik mijn huidige abonnement (juni 2017 afgesloten) kosteloos beëindigen?

Alvast dank
icon

Beste antwoord door Wieger DB 12 maart 2018, 14:54

Hoi Mathieu, welkom op het forum. Wanneer je van glasvezel overstapt naar een VDSL aansluiting via een verhuizing, dan zullen wij je inderdaad vragen om een nieuw jaarcontract bij ons aan te gaan. Je bent niet verplicht om voor dit verlies van snelheid te kiezen. Voor meer informatie over wat de verhuizing precies voor je inhoudt, kan je je terug laten bellen door mijn collega's. Zij lopen dan alle scenario's van de verhuizing met je na en kunnen je mogelijk nog een interessante korting aanbieden. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mathieu, welkom op het forum. Wanneer je van glasvezel overstapt naar een VDSL aansluiting via een verhuizing, dan zullen wij je inderdaad vragen om een nieuw jaarcontract bij ons aan te gaan. Je bent niet verplicht om voor dit verlies van snelheid te kiezen. Voor meer informatie over wat de verhuizing precies voor je inhoudt, kan je je terug laten bellen door mijn collega's. Zij lopen dan alle scenario's van de verhuizing met je na en kunnen je mogelijk nog een interessante korting aanbieden. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Vond dit recente topic, met vergelijkbare vragen..
Daar staan ook antwoorden webcare bij.
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/nieuw-contract-of-doorlopen-oude-bij-verhuizing-73871/index1.html
Dat snap ik.
Webcare zal daar wel uitsluitsel over kunnen geven. Ze lezen hier op werkdagen mee.
Dank voor je reactie. Ik wil best tot einde contractdatum gebruik maken van lagere snelheid. Echter wil ik niet dat ik klem wordt gezet door eventueel nieuwe contractdatum en vervolgens weer een jaar vastzit.
Zie hier een topic met een vergelijkbare vraag, en een reactie van webcare.
https://forum.telfort.nl/internet-267/glasvezelabonnement-en-verhuizen-66757.

Ik weet niet of 50 mb laag genoeg is om gratis te mogen opzeggen.
Afkopen mag natuurlijk altijd, gaat maar om een paar maanden.
Of je verhuist je aansluiting, en kijk hoe de aansluiting voldoet.
Dan kan je altijd in juni overstappen naar de kabel.

Reageer