beantwoord

Abonnement 5 euro duurder geworden na overgang naar KPN

• 9 april 2020
  • 8 reacties
  • 275 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo..we hebben dus een tijdje geleden (29 dagen geleden)de vraag voorgelegd of t abonnement voor ons veranderd ...Telfort veranderd in KPN...Telefonisch contact gehad..en op t forum voorgelegd.

Daar kregen we op allebei t antwoord dat dat niet veranderd..de prijs zou blijven.

Toch is na t nu ….na een jaar dus…. evengoed 5 euro duurder geworden..

in mei ( einde contract T Mobile) hebben we ook telfort/ kpn mobiel.

dan kunnen we eventueel naar kpn compleet..

maar nu is wel al 5 euro meer afgehouden...hoe kan dat

icon

Beste antwoord door si413158 9 april 2020, 20:11

Hallo..

Ik heb inmiddels contact gehad met een medewerkster van Telfort/KPN..

Het is “probleem “ is opgelost..

dank voor je reactie 

grt

Bekijk reactie

8 reacties

Is Tmobile een type fout het zal om een Telfort abonnement gaan. Het abonnement is niet zelf verlengd?

Kan je dat jaar verduidelijken? Er hoort niks te veranderen in de prijs waar is die 5 euro op gebaseerd?

KPN Compleet kan na 8 oktober 2019( Hussel introductie) niet meer, dan had je voor die datum al Telfort Compleet moeten hebben of Telfort Combivoordeel. Het eerdere genoemde dubbele data zal het KPN abonnement niet krijgen enkel €5,00 korting.

29 dagen geleden was het Telfort abonnement al een KPN variant dat geld voor alle abonnementen per 26 Januari.

Reputatie 1

Hallo..

Ik heb inmiddels contact gehad met een medewerkster van Telfort/KPN..

Het is “probleem “ is opgelost..

dank voor je reactie 

grt

Reputatie 8
Badge +10

Dag @si413158. Van harte welkom hier en excuses voor de late reactie. Je topic is me even aan de aandacht ontglipt. Ik zie echter al dat het probleem is opgelost via een andere weg. Dat is goed nieuws. Laat het gerust weten als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt.

Reputatie 1

Toch nog even een vraag.

Op 10 mei ga ik dus over van T Mobile naar KPN mobiel..Volgens de medewerker v Telfort/KPN kan ik aan geven dat ik voor de 5 euro korting ga.Op dit momen hebben we nog steeds de MijnTelfort app..Word dit automatisch KPN ,of kan ik dat op Mijn Telfort veranderen ..Of moet ik de MijnKPN app downloaden..

vr grt

Voor thuis heb je Telfort nog nodig, voor de KPN heb je de KPN app nodig,

Reputatie 8
Badge +18

Bekijk eens de hussel optie'svan KPN

Als je KPN mobiel en Telfort thuis combineert kom je in aanmerking voor 5 euro korting op het mobiele abonnement meer zit er niet in.

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @si413158. Ik zie dat de community je al een en ander heeft uitgelegd. :slight_smile:  Ter aanvulling: als je nu Telfort Thuis hebt en een Hussel Mobiel abonnement bestelt bij KPN, dan ontvang je op je mobiele abonnement (afhankelijk van het abonnement dat je kiest) € 5,- of € 7,50 korting. Om die korting te ontvangen, meld je je aan via dit formulier.

Reageer