Aanvraag sim only met nummerbehoud

• 29 juni 2012
  • 3 reacties
  • 2017 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nu een sim only bij Vodafone en wil graag overstappen naar een sim only van Telfort. Het is mij helaas niet duidelijk hoe ik bij de aanvraag kan zien wanneer het abonnement in gaat ( is dit automatisch als mijn abonnement bij vodafone stopt?). En ook snap ik niet hoe ik nummerbehoud moet aanvragen.

Wie kan mij helpen?

Groetjes,
Violette

3 reacties

Badge
Welkom op het forum violette234! Bij stap 2 'Abonnementsgegevens' (na het invullen van uw gegevens ) kunt u kiezen op welke datum het abonnement in moet gaan. Zodra u de simkaart in huis heeft, kunt u gelijk nummerbehoud aanvragen. Tot wanneer loopt uw abonnement bij Vodafone? En heeft u wel of niet zelf opgezegd?

Laïla
Beste Laila,

Bedankt voor je reactie. Ik was bang de bestelling mee zou worden verzonden, dus heb niet verder geklikt..

Mijn vodafone sim only was al afgelopen in oktboer 2011, dus ik kan het nu elke maand opzeggen. Ik heb het daar nog niet opgezegd, want ik begreep dat telfort dat zou doen bij mijn aanvraag van nummerbehoud. Wat ik kan nu het betse invullen als ingangsdatum van het abonnement dan?

Groetjes
Badge
U dient alleen rekening te houden met de opzegtermijn van één maand. Als u vandaag bestelt en kiest voor zelf activeren, dan zou ik 5 of 6 augustus als startdatum kiezen.

Laïla

Reageer