aanvraag gedaan, zonder ingebruikneming geannuleerd!

• 21 mei 2013
  • 6 reacties
  • 2277 keer bekeken

Hallo,
ik heb toch iets vreemds....

in februari heb ik alles in 1 besteld bijTelfort. Ik heb eigenlijk in de week daarna al gebeld dat het huis wat we hadden gekocht moest worden verbouwd waardoor we de oplevering graag wilden verzetten naar 1 mei 2013. Daarnaast heb ik een ander rekeningnummer doorgegeven.

Ik heb nogmaals contact gehad omdat telfort een afspraak wilde maken voor de monteur. Nogmaals de situatie uitgelegd en het was geen probleem datwe zelf de installatie per 25 mei 2013 zouden installeren. De facturing zou hierop aangepast worden. en ging in op het moment dat de modem zouzijn geactiveerd.

Ik mail "toevallig"dit weekend omdat ik alvast wilde inloggen op mijntelfort en dat niet kon, en mailde dat naar de klantenservice.
Die vertelde doodleuk dat de aanvraag was beeindigd, ik een factuur van 200 euro zou ontvangen en dat ik niet meer gebruik kon maken van deze aanvraag omdat deze definitief was afgesloten.

He?!? ik heb nog niet eens gebruik gemaakt vande diensten??

Hoe kan ik dit nu op korte termijn oplossen?
Ik heb nu al meerdere mails gestuurd naar de klantenservice maar vind het erg vervelend dat ik niet een replay kan doen maar iedere keer opnieuw alle gegevens moet invullen.
Donderdag verhuizen we naar de woning want we zijn eindeijk klaar.

Iemand een oplossing of dit eerder bijde hand gehad?

groetjes,
belinda

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Is er iemand die mij kan helpen?

Het is te zot voor woorden. Nu heb een mail gekregen dat ik een nieuwe aanvraag moet doen. Heb ik gedaan.
Ik mail terug ik heb nog de doos om te installeren kan de aanvraag worden bespeodigd. Maar nee hoor nu moet ik 3 tot 5 weken wachten om opnieuw een doos te ontvangen. Deze oude doos moet ik inleveren.

Ik heb er geen woorden voor. Wateen vreemde situatie.
Kan iemand mij hierbij helpen????

groet,
Belinda
Reputatie 3
Badge
kan het niet zo zijn dat je verbidning door een buurman of wat dan ook van de lijn is geschopt?
Reputatie 4
Badge +3
@bloem89,

Stuur in een privé bericht je postcode, huisnummer en mobiel telefoonnummer voor nader onderzoek.

Ik probeer vandaag nog een reactie hierop te geven. Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
goedemiddag,
Ik kon niet eerder reageren want ik ben dus afgelopen donderdag verhuisd en tsja dus geen internet 😢.... maar goedi k heb nu een PB gestuurd ik hoop dat er toch nog een alternatieve oplossing is voor het probleem.

groet,
belinda
kan het niet zo zijn dat je verbidning door een buurman of wat dan ook van de lijn is geschopt?

nee, want ik heb nog helemaal geen verbinding tot stand gebracht in dit huis....
Reputatie 4
Badge +3
@bloem69,

Ik heb van mijn collega's begrepen dat er contact met je opgenomen is en dat alles inmiddels is opgelost. De kosten voor het abonnement zijn gecrediteerd en er is inmiddels een opgeleverde verbinding op het adres.

Ik sluit het topic hierbij.

Veel plezier met de verbinding! :)

Henk