beantwoord

Aanvraag eerst bevestigd, dag voor leverin wederom in behandeling!!

• 21 april 2012
  • 1 reactie
  • 1926 keer bekeken

Hoi,

Dinsdag (10-04) heb ik via phonehouse een bestelling geplaatst en dezelfde dag kreeg ik netjes bevestiging en een voorkeursdatum betreft het afleveren.De volgende dag kreeg ik de definitiefe bezorgdatum omdat het allemaal was goedgekeurt door telfort. Vandaag zou de bestelling afgelevert worden maar sinds gisteravond staat de bestelling bij hetlogistiek bedrijf in de wacht omdat mijn bestelling wederom weer in behandeling is bij telfort.

Hoe kan het dat eerst alles definitief goed is en op de dag voor levering alles ineens weer opnieuw begint?? Is toch raar??
icon

Beste antwoord door Laila 24 april 2012, 11:33

Vervelend dat de levering niet is doorgegaan. U heeft uw bestelling gedaan via de Phonehouse, ik kan daarom niet nakijken wat er precies is gebeurd. Voor vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met de Phonehouse.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Vervelend dat de levering niet is doorgegaan. U heeft uw bestelling gedaan via de Phonehouse, ik kan daarom niet nakijken wat er precies is gebeurd. Voor vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met de Phonehouse.

Laïla

Reageer