beantwoord

aanvraag alles in 1

marloes2
Ik heb mij aangemeld voor alles in 1. Ik heb vandaag de mail met contract ontvangen. Daar staat een startdatum in van 30 september as. Is het dan zo dat vanaf 30 september wij gelijk gebruik kunnen maken van alle diensten? En ontvangen wij dan deze week ook het pakket om alles te installeren?
icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 25 september 2017, 20:55

Hallo Marloes, welkom op het forum en bedankt voor jouw aanmelding. Je ontvangt het installatiepakket deze week nog en 30 september wordt het signaal opgeleverd. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen indien je nog vragen of opmerkingen hebt. :)

Bekijk reactie

3 Reacties

Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Marloes, welkom op het forum en bedankt voor jouw aanmelding. Je ontvangt het installatiepakket deze week nog en 30 september wordt het signaal opgeleverd. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen indien je nog vragen of opmerkingen hebt. :)
marloes2
Dat zou hele snelle service zijn! Ik heb het gisteren pas aangevraagd. Krijgen wij daar nog een bericht van, wanneer het pakket geleverd gaat worden?
De factuur wordt vooraf geincasseerd, dus dit wordt na 30 september ook meteen afgeschreven?
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Dat is inderdaad heel snel. :D
Ik zie dat het installatiepakket morgen tussen 10:00 en 12:00 uur wordt geleverd. Dat is althans het verwachte bezorgmoment. Heb je hiervan ook een smsje ontvangen?
De factuurdatum is nog niet beschikbaar dus daar kan ik je helaas nog niks over zeggen. Pas wanneer je verbinding wordt opgeleverd start ook gelijk de facturatie.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)