Aanvang abonnement in toekomst wel mogelijk ??

• 7 mei 2012
  • 5 reacties
  • 2105 keer bekeken

Ik heb onlangs een nieuw abonnement afgesloten met als startdatum in de toekomst. Toch vertelt MIjnTelfort dat het abonnement reeds is gestart met als datum, de datum van afsluiten. Ben ik toch genaaid ?????

5 reacties

Badge +2
Ik weet vrij zeker dat voor goede beantwoording van deze vraag meer info nodig is, die je in een prive berichtje naar 1 van de moderators (zoals Hugo/Henk/Laila) dient te sturen. In de tussentijd raad ik je aan het simkaartje nog NIET te gebruiken.
Badge +1
die je in een prive berichtje naar 1 van de moderators (zoals Hugo/Henk/Laila) dient te sturen

Prive berichtjes naar de Moderators worden alleen in behandeling genomen als ZIJ jouw vragen om hen er eentje te sturen, dus niet zomaar doen!
Ik ben het wel eens met Matthijs vwb dat er iets meer info nodig is wat je nu opschrijft, dus wacht even de reactie van WebCare af of loop even met je contract binnen bij een Telfort verkooppunt.
Badge
@fg122591,

Welkom op het forum! Er zijn problemen met de vertraagde activatie. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak.

Laïla
@fg122591,

Welkom op het forum! Er zijn problemen met de vertraagde activatie. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak.

Laïla

Als vertraagde activatie problemen oplevert, in mijn geval ingangsdatum 01-08-2012 en einddatum 01-08-2014 (2 jarig abonnement) waarom vind ik er dan op jullie website niets over terug ? Alsmede in Mijn Telfor ? Wel zo handig voor nieuwe klanten om dat even te melden en zou verhelderend werken.
m.vr.gr.
fg122591
Badge +2
@fg122591,

Het zou inderdaad duidelijker zijn als wij een melding hiervan hadden geplaatst in Mijn Telfort. Wellicht is dit niet gebeurd vanwege technische redenen. Mijn excuses voor de ontstane verwarring.

Daphne

Reageer