beantwoord

Aansluiten hardware / bekabeling

• 26 november 2013
  • 2 reacties
  • 1775 keer bekeken

Beste Telfort,

Het lukt mij niet om de aansluitingen te realiseren om alles "correct" aan te sluiten. Ik kan de draadloze router die meegeleverd is aansluiten aan de glasvezelmodem maar deze moet dan vervolgens verbonden worden naar de pc die op zolder staat. Ik zie geen mogelijkheid om dit zelf te doen. Mijn pc heeft geen wifi adapter anders zou het zoals ik het begrijp (vrijwel) direct werken (het internet). En daarnaast wil ik graag bedraad verbonden blijven. Ik heb in het verleden veel problemen gehad met draadloos werken.
Het apparaat die mij interactieve televisie moet leveren moet ook vanuit de meterkast naar de woonkamer verbonden worden en zover ik zie zijn er geen gaten / buizen van de gang waar de meterkast (glasvezelmodem) is naar de woonkamer. Ik heb ook hierbij geen idee hoe ik het netjes naar de woonkamer krijg.

Op de site bij de aanvraag voor het alles in 1 pakket: http://internetshop.telfort.nl/glasvezel-alles-in-1/ is er een kopje aan de linkerkant over de "installatie garantie" waar ik naar mijn idee voor in aanmerking kom. Ik heb vandaag 2x al met de technische dienst aan de lijn gezeten maar ben qua installatie nog geen stap verder.

=====Installatie Garantie

Kies je voor een Telfort pakket met Interactieve TV? Dan weet je dat je met de Installatie Garantie altijd goed zit!

Zo werkt Installatie Garantie
Je ontvangt van ons een gratis Doe-het-Zelf pakket met al het benodigde aansluitmateriaal en stap voor stap instructies.
Lukt het toch niet, dan kun je ons voor telefonische hulp bellen via 088 - 1200 000 (lokaal tarief).
Kom je er met onze telefonische hulp niet uit, dan komt een ervaren monteur het pakket voor je installeren.

Direct een monteur bestellen kan ook

Wil je het Doe-het-Zelf pakket niet zelf installeren? Bij je bestelling kun je aangeven of je je pakket meteen door een monteur wilt laten installeren. In de week voor de opleverdatum neemt de monteur contact met je op om een afspraak te maken. Direct installeren door een monteur kost € 70,- en vindt je terug op de eerste factuur.=====

Dit wordt uitgevoerd door het bedrijf Guidion. Op hun site staat dat ze ook de bekabeling kunnen inregelen: http://guidion.nl/particulier/product-en-services/installatie/computer-bekabelen-pakket

Mijn vraag aan telfort: valt dit ook binnen de installatie garantie?

De verwachte opleverdatum is 6 december 2013, hoewel ik in het laatste gesprek met de technische dienst heb begrepen dat het wellicht eerder geactiveerd kan worden.
icon

Beste antwoord door Peer1 28 november 2013, 14:31

@Gowricharn,

Fijn om te horen dat het gelukt is. Ik ga hierbij jouw topic ook sluiten. Ik heb ook een verzoek gestuurd om de website aan te passen zodat het duidelijker moet worden wat er wel en niet binnen de installatie garantie valt.

Peer
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

2 reacties

Ik heb een gat laten boren en met de huidige kabels is het gerealiseerd
De melding kan worden gesloten
Badge
@Gowricharn,

Fijn om te horen dat het gelukt is. Ik ga hierbij jouw topic ook sluiten. Ik heb ook een verzoek gestuurd om de website aan te passen zodat het duidelijker moet worden wat er wel en niet binnen de installatie garantie valt.

Peer