Aanpassing belbundel voor 'verlenging' kortingsperiode

• 5 maart 2012
  • 2 reacties
  • 2377 keer bekeken

Uit een ander topic met betrekking tot het behoud kortingen mobiel internet bij verlenging:

Zoals Laïla al aangeeft:
[quote="Telfort webcare":3seg88er]Houd er wel rekening mee dat kortingen op andere bundels komen te vervallen.

De korting op de belbundel komt te vervallen, je betaalt dan het normale belbundeltarief.[/quote:3seg88er]

Met betrekking tot deze uitspraak het volgende;

Mijn situatie:
Ikzelf zit met 50% korting op mijn (onbeperkte)internetbundel met een looptijd tot eind 21ste eeuw.
Mijn bel- en smsbundelkortingen lopen tot april dit jaar. Deze korting zouden dus komen te vervallen waardoor een verlenging goedkoper uit zou vallen maar ik mijn onbeperkte internetbundel verlies.

Maar nu heb ik het volgende gedaan:
De belbundel van 400 minuten terug gezet naar 300. Deze wijziging gaat begin april in en heeft een looptijd (met korting) van een jaar. Waardoor ik de opheffing van de korting voor een jaar 'uitstel'.
Korting belbundel t/m april 2013 8,95
Korting smsbundel t/m april 2012, hierna 2,95
Korting internet onbeperkt t/m eind 21ste eeuw. 5,00

Vraag:
Klopt deze redenatie?

Alvast bedankt.

2 reacties

Badge
Ook even een stukje uit dat zelfde topic gequote.

Als u niets doet (stilzwijgend verlengen) dan blijft het abonnement en de korting op de databundel doorlopen. U ontvangt namelijk korting voor onbepaalde tijd op uw databundel. Houd er wel rekening mee dat kortingen op andere bundels komen te vervallen. Als u weer gaat verlengen dan komen de huidige kortingen en bundels te vervallen en moet u een nieuwe databundel kiezen. Uw aanvullende bundels lopen namelijk altijd samen met de belbundel.

Laïla

Als ik dit zo lees ben ik bang dat je korting op je internet bundel ook gewijzigd word aangezien je ondanks verlaging van aantal minuten je belbundel verlengd hebt met 1 jaar.

Maar iemand van webcare kan dit beter uitleggen denk ik.
Ook even een stukje uit dat zelfde topic gequote.

Als u niets doet (stilzwijgend verlengen) dan blijft het abonnement en de korting op de databundel doorlopen. U ontvangt namelijk korting voor onbepaalde tijd op uw databundel. Houd er wel rekening mee dat kortingen op andere bundels komen te vervallen. Als u weer gaat verlengen dan komen de huidige kortingen en bundels te vervallen en moet u een nieuwe databundel kiezen. Uw aanvullende bundels lopen namelijk altijd samen met de belbundel.

Laïla

Als ik dit zo lees ben ik bang dat je korting op je internet bundel ook gewijzigd word aangezien je ondanks verlaging van aantal minuten je belbundel verlengd hebt met 1 jaar.

Maar iemand van webcare kan dit beter uitleggen denk ik.

Dank je wel voor jouw reactie. Ik interpreteer het anders. Maar zoals jij al aangeeft zal ik op de uitleg van webcare wachten.

edit 07-03-2012: volgens mij heb ik een moeilijke vraag gesteld
edit 12-03-2012: ik denk dat ik mijn veronderstelling als juist bestempel wanneer webcare deze week niet meer reageert

Reageer