beantwoord

Aanbod verlenging niet aantrekkelijk

• 11 januari 2014
  • 9 reacties
  • 1725 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hoi Ik heb een vraagje.

Ik kan mijn abbo verlengen dus ik ga kijken wat voor mij de aanbiedingen zijn nu heb ik een sim only abbo met 300 bel en 100 sms jes.

Nu ga ik kijken wat voor een aanbieding ze hebben om mijn abbo te verlengen..

En wat zag ik dat ik wel voor 0.20 voordeliger kon met een nieuw abbo voor een jaar..( precies wat ik nu ook heb als abbo)  ik heb nu ook een jaar en die loopt in maart af .

OM eerlijk te zijn vind  ik dit niet echt een aanbieding want als de inflatie weer gaat komen zit ik weer op het zelfde als wat ik nu zit.

Dus is mijn vraag kan dat niet anders want ik moet eerlijk zeggen ik kreeg er een beetje  de slappe lach van toen ik dit las.

Dus is mijn vraag in hoever houden jullie je klanten te vriend als ze met deze kosten komen want dat is niet zo heeeel veeel voor voordeel als trouwe klant en die er ook  nog eens met het hele gezin in zit bij telfort.

Groetjes yvon
icon

Beste antwoord door Denise 13 januari 2014, 10:38

@yonne,

Fijn om te lezen dat je er over denkt om jouw abonnement te verlengen. :)
Ik zorg er graag voor dat er contact met jou wordt gelegd om de mogelijkheden te bespreken. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Badge +2
Verlengende klanten krijgen 1000 sms voor de prijs van 100 (dus totaal nog steeds 8,50). Voor de rest zit Telfort al aan de overkant van de markt, dus wees blij dat in tegenstelling tot andere bedrijven de prijs niet omhoog gaat.
Badge
Ik kreeg gisteren ook iemand van telfort aan de lijn, met een speciale aanbieding, omdat ze hadden gehoord dat ik niet tevreden was met hun verlengings aanbod en dit had geschreven op dit forum.
Jawel, 2 jaar verlengen voor een vaste prijs van 38.50?
500 belminuten-1000 sms-1500mb internet met een lease galaxy s4 waar ik vermoedelijk over 2 jaar nog 80 euro voor bij moet betalen, ja en of ik geintresseerd was, ik gaf aan dat ik toch nog even verder wilde kijken en wordt over een week weer even terug gebeld.
Die meneer vertelde dat het volgens hem erg moeilijk is om zo een voordelig aanbod te vinden.
Nou als die meneer van de verkoop mee leest met dit forum, op jullie eigen site, bij mijn telfort staat hetzelfde aanbod en is dus niet zo speciaal.
Ik nog even verder kijken, bij gsmwijzer.nl een vodafone red abbo voor 2 jaar 39 euro per maand 10000 belminuten-10000 sms en 2000mb internet, dus 0.50 euro cent duurder en je leest het goed, onbeperkt bellen en sms.
Galaxy s4 gratis inbegrepen, dus niet 2 jaar lang leasen en dan nog eens euros betalen om het te houden.
Nou die meneer van de verkoop afdeling, die mag mij bellen, maar ik ben vanaf 12 maart bij vodafone.
Met vriendelijke groet
Ron:o
Reputatie 1
Badge +1
Verlengende klanten krijgen 1000 sms voor de prijs van 100 (dus totaal nog steeds 8,50). Voor de rest zit Telfort al aan de overkant van de markt, dus wees blij dat in tegenstelling tot andere bedrijven de prijs niet omhoog gaat.

hOI Mathijs.

IK heb gekeken maar zie dit nergens staan??? waar heb je dit gelezen dan??

En jawel hoor de prijzen gaan wel omhoog lees de kleine letters..
Reputatie 1
Badge +1
Ik kreeg gisteren ook iemand van telfort aan de lijn, met een speciale aanbieding, omdat ze hadden gehoord dat ik niet tevreden was met hun verlengings aanbod en dit had geschreven op dit forum.
Jawel, 2 jaar verlengen voor een vaste prijs van 38.50?
500 belminuten-1000 sms-1500mb internet met een lease galaxy s4 waar ik vermoedelijk over 2 jaar nog 80 euro voor bij moet betalen, ja en of ik geintresseerd was, ik gaf aan dat ik toch nog even verder wilde kijken en wordt over een week weer even terug gebeld.
Die meneer vertelde dat het volgens hem erg moeilijk is om zo een voordelig aanbod te vinden.
Nou als die meneer van de verkoop mee leest met dit forum, op jullie eigen site, bij mijn telfort staat hetzelfde aanbod en is dus niet zo speciaal.
Ik nog even verder kijken, bij gsmwijzer.nl een vodafone red abbo voor 2 jaar 39 euro per maand 10000 belminuten-10000 sms en 2000mb internet, dus 0.50 euro cent duurder en je leest het goed, onbeperkt bellen en sms.
Galaxy s4 gratis inbegrepen, dus niet 2 jaar lang leasen en dan nog eens euros betalen om het te houden.
Nou die meneer van de verkoop afdeling, die mag mij bellen, maar ik ben vanaf 12 maart bij vodafone.
Met vriendelijke groet
Ron:o

Wel top dat ze je gebeld hebben hoor okee dat het geen goed abbo was kan ik me voorstellen maar ja ze hebben toch maar gebeld.

IK hoop dat ze mee een leuke aanbieding kunnen geven want ja :o deze aanbieding die ik kon maken ja acht is voor mijn geen aanbieding om eerlijk te zijn..

Dus wie weet krijg ik ook een klein belletje   
en denken ze met me mee..
Reputatie 3
Badge +1
@yonne,

Ik zorg er graag voor dat er contact met jou wordt gelegd om de mogelijkheden te bespreken. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Denise.

Sorry dat ik zo laat reageer maar mijn pc was er een tijdje niet.
Maar ik wou even doorgeven dat  het helemaal goed is gekomen en dat je me weer toppie hebt geholpen hoor.
Ze hebben me keurig gebeld... 

Echt deze forum is echt een aanrader hoor ga vooral zo door.
Vond het wel even zo netjes om het even te vermelden.

groetje's yvonne
Badge
@yonne,

Wij zijn blij om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Wij waarderen jouw bericht enorm, bedankt. Jouw topic is hierbij gesloten.

Laïla, ook namens Denise
Reputatie 1
Badge +1
@yonne,

Ik zorg er graag voor dat er contact met jou wordt gelegd om de mogelijkheden te bespreken. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in https://"https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=47298" aan mij kenbaar maken.

Denise
Hoi Denise

Bij deze heb ik u mijn gegevens gegeven.

Met vriendelijke groet  Yvonne:)
Reputatie 3
Badge +1
@yonne,

Ik heb jouw gegevens ontvangen, bedankt! Er wordt binnen 24 uur geprobeerd telefonisch contact met jou gelegd om de mogelijkheden te bespreken 🙂

Denise