beantwoord

Aanbod SIM only verlengen

• 7 april 2014
  • 7 reacties
  • 1189 keer bekeken

Ik ben als sind 2001 klant van Telfort. Maar ik vraag mij steeds meer af wat de voordelen zijn van het klant zijn bij Telfort. Zo kan ik mijn SIM only abonnement verlengen. Ik heb gekeken naar het verlengingsaanbod voor mijn SIM only. Als ik als vaste klant mijn SIM only met 12 maanden verleng met 150 belminuten, 100 sms en 1000 MB internet dan zijn de kosten €16,00 per maand. Als ik als nieuwe klant hetzelfde SIM only abonnement wil afsluiten dan zijn de kosten ook €16,00 per maand. Er is dus geen voordeel voor de vaste klant.

Als verlenging inclusief toestel biedt Telfort alleen de mogelijk voor het verlengen van je abonnement in combinatie met toestellease. Waarom is het niet mogelijk om je abonnement te verlengen met een toestel zonder toestellease? Misschien is het een idee om beide varianten aan te bieden, zodat de klant zelf kan bepalen wat hij/zij het beste bij zichzelf vindt passen. Waarom houdt Telfort zich zo vast een het toestelleasen, terwijl alle overige providers het toestelleasen vorig jaar alweer hebben afgeschaft?
icon

Beste antwoord door Laila 8 april 2014, 14:51

@Naatje0113,

Welkom op het forum! Er zijn wel speciale aanbiedingen voor bestaande klanten, deze maand helaas niet bij hetgeen wat jij wil. Voorbeeld: Sim only 1000 minuten, 1000 sms en 1000 MB kost €52 voor nieuwe klanten, bij een verlenging €35. Zo zijn er ook nog een paar toestellen waarbij je extra voordeel krijgt ten opzichte van nieuwe klanten. Graag laat ik contact met jou leggen om de mogelijkheden te bespreken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

7 reacties

Badge +2
Omdat Telfort klanten graag voordelig uit willen zijn en Lease zeer voordelig kan uit pakken, des te meer voor bestaande klanten.
Omdat Telfort klanten graag voordelig uit willen zijn en Lease zeer voordelig kan uit pakken, des te meer voor bestaande klanten.

Daar zeg je het al: 'kan uitpakken'. Dat hoeft dus niet!!!

Maar hoe zit het dan met het verlengen van je abonnement? Totaal geen voordeel ten opzichte van nieuwe klanten. Terwijl je zou denken dat je vaste klanten moet koesteren. Zeker met al het aanbod wat er op de markt te vinden is.
Badge
@Naatje0113,

Welkom op het forum! Er zijn wel speciale aanbiedingen voor bestaande klanten, deze maand helaas niet bij hetgeen wat jij wil. Voorbeeld: Sim only 1000 minuten, 1000 sms en 1000 MB kost €52 voor nieuwe klanten, bij een verlenging €35. Zo zijn er ook nog een paar toestellen waarbij je extra voordeel krijgt ten opzichte van nieuwe klanten. Graag laat ik contact met jou leggen om de mogelijkheden te bespreken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
@Naatje0113,

Laïla

Je zou als vaste klant toch altijd een voordeel moeten krijgen ten opzichte van een nieuwe klant. Je zou juist beloond moeten worden om het feit dat je je abonnement wilt verlengen en dus klant bij telfort wilt blijven, ongeacht het abonnement.
Badge +2
Bij sommige aanbieders betalen verlengende klanten meer dan nieuwe, dus in die zin is dezelfde prijs hanteren geen gekke gedachte. Ik zou zeggen: ga in op het aanbod van Laila en laat je terugbellen om de acties door te nemen.
Reputatie 1
Ik heb zo'n beetje hetzelfde, mijn nieuwe ACTIE aanbod is slechter als mijn huidige contract (ofwel zelfde voorwaarden maar duurder).. de keuze om dus wel of niet maandelijks opzegbaar te houden of 12 maanden vast te zitten tegen deze hogeren voorwaarden is dan ook bijzonder lastig 😉 Helaas hebben youfone/simpel en Ben behoorlijk slechte reviews maar over een aantal maanden nog eens kijken daar ben ik behoorlijk goedkoper uit..🆒
Reputatie 4
Badge +1
@ Dennis1989,

Het is altijd goed om rond te kijken wanneer je de mogelijkheid hebt om een nieuw abonnement te kiezen. Toch zie ik jou liever niet vertrekken. Ik kan er altijd voor zorgen dat een collega contact met jou opneemt. Op die manier kun je alle mogelijkheden van a tot z bespreken en weet je precies wat er wel en niet kan. Als je hier voor open staat, laat je mij het dan weten? Ik ontvang dan graag jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres in een privébericht.

Christy

Reageer