aanbieding verschil tussen internet en internet+bellen

• 2 juli 2012
  • 2 reacties
  • 1701 keer bekeken

Badge
Hoi,

als ik een internet abonnement samenstel, zie ik dat internet standaard 21,50 p/m EUR is, en voor vast bellen worden 5 EUR toegevoegd, totaal 26,50/m voor het eerste jaar.
Maar als ik direct kies voor internet standaard alleen, zie ik een aanbieding van 17,50 p/m (t/m 8 juli), en geen mogelijkheid om vast bellen toe te voegen: waarom?

Aanbieding voor 17,50 is hier te vinden: www.telfort.nl/internet/aanbieding/internet_standaard/?gclid=CIywtcfs-rACFRMgtAodmVZGiA

Er staat ook:
  • Let op! Deze actie is geldig tot 8 juli 2012
  • Op je factuur staat het normale tarief van € 21,50 per maand. De totale korting van € 48,- wordt automatisch verrekend op je eerste of tweede factuur. Je hoeft hier zelf niets voor te doen

2 reacties

Badge
Hier ben ik ook benieuwd naar.

Ik heb op dit moment een Internet Standaard abonnement i.c.m. iTV. Bij toeval kom erachter dat wanneer ik via Mijn Telfort de abonnementsvorm wijzig kan kiezen voor dezelfde abonnementsvorm, waarbij ik 6 maanden € 10 per maand betaal, daarna € 25. Dit komt neer op dezelfde korting. Er staat niet bij tot wanneer deze actie geldig is. Ik heb hierbij wel de mogelijkheid om vast bellen toe te voegen.

Zo te zien verandert er verder niets, alleen betaal ik het eerste jaar ook gemiddeld € 17,50 voor internet. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?
Telfort heeft haar internetpakketten gewijzigd. D'r kunnen nu hogere snelheden worden behaald. Ik heb in mijn topic Actie: "Alles in huis voor een vaste lage prijs""al eens aangehaald dat Telfort stuikelt over haar eigen tarievenstructuur en dat is uiteindelijk voor de afnemer niet geheel duidelijk... 

Reageer