aanbieding verschil tussen internet en internet+bellen

• 2 juli 2012
  • 6 reacties
  • 2130 keer bekeken

Badge
Goede middag,

als ik een internet abonnement samenstel, zie ik dat internet standaard 21,50 p/m EUR is, en voor vast bellen worden 5 EUR toegevoegd, totaal 26,50/m voor het eerste jaar.
Maar als ik direct kies voor internet standaard alleen, zie ik een aanbieding van 17,50 p/m (t/m 8 juli), en geen mogelijkheid om vast bellen toe te voegen: waarom?

6 reacties

Badge +4
Die aanbieding van 17,50 zie ik nergens :) Welke URL zie je dat precies op?
Badge
Hier: http://www.telfort.nl/internet/aanbieding/internet_standaard/?gclid=CIywtcfs-rACFRMgtAodmVZGiA
Badge
Er staat ook:
  • Let op! Deze actie is geldig tot 8 juli 2012
  • Op je factuur staat het normale tarief van € 21,50 per maand. De totale korting van € 48,- wordt automatisch verrekend op je eerste of tweede factuur. Je hoeft hier zelf niets voor te doen
Badge
Oeps, zie ik nu dat mijn vraag in het verkeerde forum onderdeel is geplaatst; het moet duidelijk in "Internet, TV en Bellen / Nieuw contract en verlengen" zijn :o
Badge +4
Nice. Ik kan ook geen manier vinden om uberhaupt op die link terecht te komen 🙂 maar als ik hem open, zegt hij inderdaad 17,50.
Badge
Het lijkt wel een snel geplaatste pagina, om een sales target te halen (zoveel internet abonnementen verkocht voor 8 juli...).

Maar ja: ik wil internet + bellen, en als het 17,50 + 5 = 22,50 voor 1 jaar contract zou kunnen zijn, zou ik het meteen aanvragen :D

Reageer